Webinar psychosociale zorg bij kanker

Ondersteuning bij kanker voor jou en je naasten
Maak je je zorgen om je ziekte, over je toekomst of je naasten? Ben je vooral bezig met je medische behandeling terwijl je ook als persoon gezien wilt worden? Tijdens dit webinar vertelt verpleegkundige hematologie en oncologie Carolina Visser over de psychosociale zorg. En over wat de 75 IPSO inloophuizen voor Leven met kanker voor je kunnen betekenen.

• Tips en adviezen van Carolina Visser, verpleegkundige oncologie en hematologieCarolina Visser verpleegkundige oncologie
  • Uitleg wat psychosociale zorg bij kanker is en hoe het jou kan helpen
  • We vertellen waar je terecht kunt voor vragen, steun en contact met lotgenoten
  • Je krijgt uitleg wat de IPSO inloophuizen voor jou en je naasten kunnen doen
  • Gratis voor leden

4 februari 2022 om 10.00 uur

Meld je nu aan

Weet je niet precies hoe het werkt? Geen probleem. Bel 088 – 383 20 00, we helpen je graag verder.

Hierover gaat het webinar

Ledenvoordeel

• Gratis voor leden

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet. Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden of eenzaamheid. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen. Maar je komt zelf nooit in beeld. Ook kun je een schuilnaam gebruiken.
Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!).