Kersten Hulpmiddelen

Korting op aanschaf van hulpmiddelen of gratis (loop)hulpmiddelen lenen
Bij Kersten Hulpmiddelen koop je artikelen en hulpmiddelen voor jezelf en jouw gezinsleden met 10% ledenkorting. Daarnaast leen je bepaalde loophulpmiddelen, zoals krukken, gratis voor een bepaalde periode.

Er zijn verschillende redenen waarom je tijdelijk een hulpmiddel kan nodig hebben. Bijvoorbeeld een blessure, een medische ingreep, een bevalling, thuisrevalidatie of ziekte. Kersten Hulpmiddelen heeft zowel kleine als grote hulpmiddelen die je kunt lenen, huren of kopen. Voor het lenen van (loop)hulpmiddelen kun je bij één van hun uitleenpunten terecht.

Hulpmiddelen kopen

Als lid van Espria Ledenvereniging krijg je 10% korting op je aankoop van hulpmiddelen in de winkels van Kersten Hulpmiddelen in Leeuwarden, Sneek en Bussum.

Hulpmiddelen huren

Voor alle (uitleen)vestigingen van Kersten geldt:
Op vertoon van je zorghulpledenpas leen je gratis loophulpmiddelen, zoals elleboogkrukken, looprekken en rollators voor een periode van maximaal 2 x 6 weken per kalenderjaar.
Heb je de hulpmiddelen langer nodig? Dan zijn dit de kosten:

Rollatoren: € 12,50 per week
Elleboogkrukken of looprekken: € 6,50 per week.

Uitleenpunten

Wil je weten wat het dichtstbijzijnde uitleenpunt van Kersten is? In dit overzicht vind je eenvoudig een locatie bij jou in de buurt. Voor meer informatie kun je ook bellen met Kersten Hulpmiddelen via 088 - 000 94 88 of kijk op www.kerstenhulpmiddelen.nl

Ledenvoordeel

• 10% ledenkorting op je aankoop van hulpmiddelen in de winkels van Kersten in Leeuwarden, Sneek en Bussum.
  • Leen gratis loophulpmiddelen, zoals elleboogkrukken, looprekken en rollators voor een periode van maximaal 2 x 6 weken per kalenderjaar

• Je bent lid van Espria Ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!
  • Neem je ledenpas mee naar de winkel of het uitleenpunt.
  • Gratis uitleen geldt alleen voor het loophulpmiddel zelf.
  • Na de gratis uitleenperiode of als je geen lid bent, is de huur van een standaard rollator € 12,50 per week.
  • Na de gratis uitleenperiode of als je geen lid bent, is de huur van elleboogkrukken of looprekken € 6,50 per week.