Vertel je verhaal in het magazine van Espria Ledenvereniging

Gezocht: kandidaten voor 'Onze buurt', 'Klein geluk', 'Op de zeepkist'
Voor de vaste rubrieken in het magazine van het Espria Ledenvereniging (verschijning voorjaar 2023) zoeken we kandidaten voor ‘Onze buurt’, ‘Klein geluk’ en ‘Op de zeepkist’. Wil je dat of ken je iemand die dat wil? Meld je aan.

Je moet geen bezwaar hebben tegen fotografie en beeldgebruik en een (kort) al dan niet telefonisch interview. Dit is naar verwachting eind januari of begin februari.

Onze buurt - Bied je hulp aan of plaats je hulpvraag

De openingsspread met grote foto en klein stukje tekst. De gezochte kandidaat is iemand die actief is in zijn of haar buurt met iets doen voor een ander en/of iemand die door iemand wordt geholpen uit de buurt. De oproep er bij is ‘Wil jij graag iets voor een ander betekenen en/of heb je ergens hulp bij nodig? Ga naar […] en bied je hulp aan of plaats je hulpvraag.’ Of bijvoorbeeld: ‘Voel jij je ook weleens […] of heb je ook weleens dat […]? Neem contact op met de ledenadviseur voor een goed gesprek. Wij denken graag met je mee om het verschil te maken.’

Klein geluk - Ben jij een mantelzorger en wil je je geluksmomenten delen?

Spread met grote foto. We zoeken voor deze rubriek een mantelzorger die energie en moed uit kleine geluksmomentjes haalt ter inspiratie van andere mantelzorgers.

Op de zeepkist - Aandacht voor jouw goede doel

In deze rubriek zoeken we een kandidaat die aandacht wil vragen voor een of zijn of haar goede doel.

Aanmelden als kandidaat

Formulier
Vul het telefoonnummer in waarop we u kunnen bellen of u bent geplaatst.
Kies hier voor welke rubriek je je aanmeldt

Onze buurt

Onze buurt 2