Apple Watch Community

Wil jij deel uitmaken van de Apple Watch Community?
Met de ledenvereniging Apple Watch community willen wij onze leden ondersteunen bij het gebruik van de Apple Watch en het optimaal benutten van de mogelijkheden, die een Apple Watch biedt.

Speciaal voor leden

Alleen voor leden met een Apple Watch en geheel gratis: toegang tot onze eigen Apple Watch Community. Hier kan je eenvoudig informatie inwinnen over jouw Apple Watch zonder het internet af te speuren. Maar vooral lees je hier ervaringen en tips van andere gebruikers. Daarnaast kan je ook je eigen ervaringen delen, vragen stellen of een reactie plaatsen. Kom snel kijken, je hoeft je alleen nog even aan te melden! Lees verder om te zien hoe je je makkelijk kunt aanmelden voor onze Apple Watch Community.

Wil je meer weten over het aanbod rondom de Apple Watch, kijk dan eens op Apple Watch (ledenvereniging.nl).

Over de community

Voor de community maken we gebruik van de app ‘Mingly’. Als je je aanmeldt voor de community krijg je binnen twee werkdagen een mail van Mingly, zodat je daarmee je eigen wachtwoord kan aanmaken. Vervolgens kan je de app ‘Mingly’ downloaden en deelnemen aan onze community. Kijk mee wat andere leden ervaren en welke tips er worden gegeven. En deel je eigen ervaringen of stel je vragen.

Aanmelden voor de Apple Watch Community

Aanmelden doe je door hieronder op de knop 'Aanvragen' te klikken. Deze knop wordt zichtbaar als je ingelogd bent met je lidaccount. Ben je nog geen lid? Dan kun je lid worden voor €22,50 per jaar, gebruikmaken van de community en de vele andere voordelen van een lidmaatschap ervaren.

Chatten

Chat met onze