Apple Watch

Verbeter je gezondheid met een Apple Watch
Meer inzicht in je gezondheid én zelf de regie houden? Dat kan met de Apple Watch, het slimme hulpmiddel dat om je pols past. Je stelt doelen in die bij jou passen. Niet alleen verbeter je hiermee je fitheid, je bent je ook meer bewust van je leefstijl.
  • Houd je dagelijkse beweging bij en stel een bewegingsdoel inapple watch
  • Krijg inzicht in hoeveel calorieën je verbrand
  • Waarborg dat je dagelijks minimaal 30 minuten actief beweegt en voldoende staat
  • Inzicht in je hartslag en hartritme (en zelfs de mogelijkheid om hartkwalen te ontdekken)
  • Daag vrienden en familie uit door challenges aan te gaan
  • Inzicht in je slaapritme
  • Stel valdetectie in, die de hulpdiensten en jouw SOS-contactpersoon automatisch alarmeert bij een harde val

Dit is slechts een greep uit de mogelijkheden van de Apple Watch.

Met een Apple Watch heb je ledenvoordeel

Overweeg je om een Apple Watch aan te schaffen? Dan is dit het moment. apple watchAls lid van de ledenvereniging profiteer je van voordeel. Niet alleen bij aanschaf van een Apple Watch, maar ook daarna! Want wij helpen jou als lid graag op weg naar een gezonder en fitter leven. Omdat wij partner zijn van Amac, krijg je bij aanschaf van een Apple Watch in een van de 50 winkels een voucher cadeau t.w.v. € 50,- te besteden aan accessoires in één van de Amac-winkels. Maar dat is nog niet alles. Ook krijg je…

• Gratis toegang tot de Apple Watch Community met informatie, tips en trucs
  • Toegang tot de Apple Watch Gezondheidslijn: 24/7 kun je met al jouw vragen over lichaamswaarden, trends en gezondheidsmeldingen op je Apple Watch terecht bij een verpleegkundige
  • Gratis live introductietraining over de Apple Watch op alle locaties (deze training vindt vierwekelijks plaats op elke Amac locatie)

Op deze aanbieding zijn voorwaarden van toepassing, te vinden onderaan deze pagina.

apple watch

Ontdek alle mogelijkheden samen

“Mijn Apple Watch motiveert me om voor die eindstreep te gaan”
Marleen (58) ging je voor: “Ik ben ziek geweest. Ik wilde fitter worden én 10 kilo afvallen. Dat is me gelukt met de Apple Watch. Ik heb voorkeuren en doelen ingesteld die bij mij passen. Ik voel me fitter en slaap beter.”

Met een Apple Watch is zoveel mogelijk. Wat is er dan prettiger, dan te kunnen leren van ervaringen van andere gebruikers, zoals Marleen? Dat kan met de Apple Watch Community. Daarnaast kan je ook je eigen ervaringen delen, vragen stellen of reacties plaatsen.

Voorwaarden

Om deel te nemen aan deze Apple Watch actie met ledenvoordeel gelden een aantal voorwaarden:

• Je bent lid van de ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid.
  • Bij aanschaf van een Apple Watch in één van de Amac winkels dien je een geldig ledenpas van de ledenvereniging te laten zien.
  • Het aanbod geldt voor het gehele assortiment Apple Watches.
  • Je krijgt een voucher t.w.v.  € 50,- te besteden op accessoires, ongeacht welk model je kiest.
  • De voucher is geldig voor alle accessoires in de Amac winkels en kan alleen samen met een geldig ledenpas gebruikt worden.
  • De voucher is vanaf de datum van aankoop van de Apple Watch twee jaar geldig.
  • Je hebt een iPhone 8 of nieuwer (met iOS 16 of hoger) nodig om een Apple Watch te configureren en gebruiken.
  • Ben je al in het bezit van een Apple Watch? Ook dan mag je als lid gratis deelnemen aan de Apple Watch introductie training.

Heb je vragen?