Belastingservice

Hulp bij het regelen van belastingaangifte en andere zaken
Heb je moeite met het aanvragen van zorg- en huurtoeslag? Zie je er als een berg tegenop om de belastingaangifte in orde te maken? Of weet je niet hoe je een aangifte van erfbelasting kunt doen? Espria Ledenvereniging helpt je graag op weg bij deze en andere belastingzaken. Met ledenvoordeel.

Hulp voor iedereen

Belastingzaken regelen. Het hoort erbij, of je nu student bent met een bijbaantje , net een huis hebt gekocht, een erfenis hebt gekregen of wanneer je een AOW-uitkering of ouderenpensioen hebt. Voor de meeste mensen is het geen dagelijkse kost en het formele taalgebruik kan best ingewikkeld zijn. Hulp vragen is dan ook echt niet vreemd. Via de Ledenvereniging zijn er meerdere opties om je te helpen bij het regelen van belastingzaken. Je kunt terecht bij betrouwbare, professionele aanbieders.

Hier kan een belastingadviseur bij helpen

• aangifte inkomstenbelasting
  • aangifte erfbelasting (voorheen successieaangifte)
  • voorlopige aanslag
  • voorlopige teruggaaf
  • zorg- en huurtoeslag
  • kinderopvangtoeslag
  • bezwaarschriften
  • fiscaalrechtelijke procedures
  • schenkbelasting
  • alle andere fiscaalrechtelijke zaken

Ledenvoordeel

Als lid van Espria Ledenvereniging kun je met korting hulp vragen bij belastingzaken. Dit kan bij de aanbieders: De Belastingkamer en Bouma Advies & Consultancy.

De Belastingkamer

Een belastingadviseur van De Belastingkamer helpt jou (overal in Nederland) bij het regelen van belastingzaken (zoals het doen van een belastingaangifte) aan huis, per post of per mail.

• Standaard belastingaangifte per post of per mail: € 67,50 (normaal € 77,50)
  • Standaard belastingaangifte aan huis à 45 minuten: € 87,50 inclusief voorrijkosten (normaal € 107,50)
  • Toeslagen kosten € 35,- per toeslag (normaal € 40,-)
  • Een voorlopige teruggaaf of een voorlopige aanslag kost € 35,- (normaal € 40,-)

Bouma Advies & Consultancy

Voor het invullen van een belastingaangifte, een aangifte van erfbelasting of een erfbelasting-scan kunnen inwoners van de provincie Friesland terecht bij Bouma Advies & Consultancy.

Je krijgt 10% korting op het actuele tarief bij: aangifte inkomstenbelasting 2024, erfbelasting-scan en aangifte erfbelasting.

Bekijk het aanbod