Bouma Advies & Consultancy

Krijg hulp bij de aangifte erfbelasting en belastingaangifte
Als je komt te overlijden, wordt jouw opgebouwde vermogen verdeeld over jouw erfgenamen. Uit onderzoek blijkt dat veel mensen geen idee hebben van de hoogte van de erfbelasting die dan betaald moet worden. Het laten opstellen van een erfbelasting-scan geeft duidelijkheid.

Hoogte van erfbelasting

Zodra jouw nalatenschap is verdeeld over jouw erfgenamen, klopt de Belastingdienst bij hen aan om een deel van het nalatenschap in te vorderen. Uit onderzoek blijkt dat veel mensen geen idee hebben van de hoogte van de erfbelasting die op dat moment moet worden betaald.

Erfbelasting-scan

Door het laten opstellen van een erfbelasting-scan wordt berekend hoeveel erfbelasting jouw erfgenamen moeten betalen als jij nu komt te overlijden. Verder wordt bij de erfbelasting-scan aangegeven welke mogelijkheden er in jouw situaties zijn om deze erfbelasting zo laag mogelijk te houden.

Aangifte erfbelasting

Ook voor het opstellen van de aangifte erfbelasting ben je aan het juiste adres bij Bouma Advies & Consultancy. Zij nemen deze zorg graag uit handen. Leden van de Ledenverenging krijgen 10% korting op het actuele uurtarief.

Belastingaangifte

De meeste mensen ontvangen jaarlijks een bericht van de Belastingdienst om belastingaangifte te doen. De Belastingdienst wil de aangifte het liefst retour hebben voor 1 april, maar uiterlijk . Je hebt echter weinig tijd en zin om je te verdiepen in de belastingwetgeving. Tegelijkertijd wil je wel het liefst zoveel mogelijk geld besparen om jouw belastingaangifte en hulp krijgen bij het doen van de aangifte. Bouma Advies & Consultancy helpt graag. Leden van de Ledenvereniging krijgen 10% korting op het actuele uurtarief.

Voordeel voor leden

Aangifte inkomstenbelasting 2024: 10% korting voor leden

• Eén persoon (zonder korting) € 80
  • Twee personen (zonder korting) € 125

Erfbelasting-scan: 10% korting voor leden

• Prijs wordt op uurbasis berekend (uurtarief is € 115)

Aangifte erfbelasting: 10% korting voor leden

• Prijs wordt op uurbasis berekend (uurtarief is € 115)

Voorwaarden

• Je bent lid van de Ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid. Lid worden.

Chatten

Chat met onze