Squla

Daar wordt je kind wijzer van
Zoekt je kind meer uitdaging? Of kan extra oefening juist helpen om op school goed mee te komen? Squla is er voor ieder kind. Leden van Espria Ledenvereniging ontvangen bij Squla € 15,00 korting bij een jaarabonnement.

Daarom is Squla leuk voor je kind én voor jou

Als ouder wil je dat je kind goed meekomt op school en daar uitgedaagd wordt. Toch kan je kind een vak soms lastig vinden of de lesstof juist snel onder de knie hebben. Squla biedt extra oefening en motiveert je kind door hem of haar uit te dagen.

Squla is het enige online programma voor thuis waar je kind spelenderwijs oefent met alle vakken van de basisschool. Ieder kind speelt op zijn eigen niveau en in zijn eigen tempo! Als ouder krijg je een eigen Squla-account waar je de voortgang kunt volgen en je kind kan aanmoedigen.

Squla, daar wordt je kind wijzer van

• Voor ieder kind op elk niveau in groep 1 t/m 8
  • Meer dan 70.000 games en quizzen in alle schoolvakken
  • Spelenderwijs kennismaken met de Cito-vraagstelling