Fitavie

Fit en vitaal blijven met slimme app
Fit en vitaal blijven? Goed idee! Een goede conditie is goed voor je gezondheid. Lichamelijk en mentaal. De slimme app Fitavie helpt je om elke dag te bewegen, op een leuke manier. Jouw ledenvoordeel: 50% korting op een jaarabonnement
  • Handige, logische en slimme app
  • Elke dag leuke oefeningen
  • Helemaal op jou afgestemd
  • Meer dan 100 oefeningen
  • Voor smartphone en tablet

Zo werkt Fitavie

Fitavie is de coach die je elke dag helpt bij bewegen. Een app die je helpt om je dagelijkse activiteiten te blijven doen. Met Fitavie doe je elke dag leuke oefeningen. Die kun je alleen doen, maar ook samen. En altijd gericht op jou: vertel Fitavie wat je belangrijk vindt om elke dag te doen en te blijven doen. En wat je goed kunt en wat minder goed lukt. Dan maakt Fitavie een uitdagend en leuk week- of maandprogramma, helemaal voor jou!

Fitavie welkomstpagina

Meer dan 100 oefeningen

In Fitavie staan meer dan 100 oefeningen en ruim 160 variaties. Van licht tot intensief. De oefeningen zijn gericht op balans, kracht, uithoudingsvermogen, flexibiliteit, maar ook op fijne motoriek.

Handige app

Fitavie is logisch: je ziet alles op een eenvoudig en leesbaar scherm. Je kunt in een handomdraai aan de slag. Zonder uitgebreid te bestuderen hoe alles werkt.
Fitavie is slim: hoe vaker je de app gebruikt, hoe meer je de voordelen ervan merkt. Door jouw reacties op de oefeningen leert Fitavie jou steeds beter kennen. Daardoor kan de app je steeds beter bedienen en adviseren.

Meer informatie

Benieuwd naar meer informatie over deze handige app? Kijk dan op de website van Fitavie.

Body

Zo bestel je Fitavie met 50% ledenkorting

1. Klik hieronder op Inloggen
  2. Klik op de knop Bestellen die dan verschijnt