Online stoelyoga

Blijf lichamelijk en geestelijk fit met stoelyoga
Wil jij meer ontspannen? Doe mee aan stoelyoga, de veiligste vorm van yoga. In deze les ga je spieren rekken, spieren aansterken en je flexibiliteit verbeteren. Je hoeft niet bang te zijn om te vallen, want je gebruikt de stoel voor extra stevigheid. Gewoon thuis te volgen via een tablet, smartphone, laptop of pc. Gratis.
  • Versoepelt je spieren
  • Verbetert je houding
  • Werkt ontspannend

Wat is stoelyoga

Stoelyoga is de meeste laagdrempelige vorm van yoga. Je doet oefeningen vanuit de stoel of met hulp van een stoel. Deze vorm van yoga verbetert je bloedsomloop, ademhaling, mobiliteit, flexibiliteit en hersenfunctie. Omkleden is niet nodig. Stoelyoga is geschikt voor iedereen en kun je overal doen. Ontdek ook de voordelen en doe gezellig mee.

Zo doe je mee

• Kies hieronder de datum waarop je mee wilt doen.
  • Klik op de button: Aanmelden.
  • Meld je aan en laat je e-mailadres achter.
  • Je krijgt een mail met bevestiging en een link naar de yogales.
  • Zorg dat je op de dag zelf met een stevige stoel klaar zit voor je computer, tablet of telefoon (een eetkamerstoel is het beste om te gebruiken).

Datum en tijd

20 juni van 19.00 uur tot 19.30 uur Aanmelden

27 juni van 19.00 uur tot 19.30 uur Aanmelden

4 juli van 19.00 uur tot 19.30 uur Aanmelden

11 juli van 19.00 uur tot 19.30 uur Aanmelden

5 november van 19.00 uur tot 19.30 uur Aanmelden

12 november van 19.00 uur tot 19.30 uur Aanmelden

19 november van 19.00 uur tot 19.30 uur Aanmelden

26 november van 19.00 uur tot 19.30 uur Aanmelden

Zo werkt het

Paula Jap Tjong is gediplomeerd yogalerares en doet de oefeningen online voor. Het enige wat je nodig hebt om mee te kunnen doen is een stevige stoel en een computer, tablet of smartphone met internetverbinding.