Online stoelyoga

Blijf lichamelijk en geestelijk fit met stoelyoga
Wil jij meer ontspannen? Doe mee aan stoelyoga, de veiligste vorm van yoga. In deze les ga je spieren rekken, spieren aansterken en je flexibiliteit verbeteren. Je hoeft niet bang te zijn om te vallen, want je gebruikt de stoel voor extra stevigheid. Gewoon thuis te volgen via een tablet, smartphone, laptop of pc. Gratis.
  • Versoepelt je spieren
  • Verbetert je houding
  • Werkt ontspannend

Datum en tijd

20 mei 18.30 uur

Aanmelden

Wat is stoelyoga

Stoelyoga is de meeste laagdrempelige vorm van yoga. Je doet oefeningen vanuit de stoel of met hulp van een stoel. Deze vorm van yoga verbetert je bloedsomloop, ademhaling, mobiliteit, flexibiliteit en hersenfunctie. Omkleden is niet nodig. Stoelyoga is geschikt voor iedereen en kun je overal doen. Ontdek ook de voordelen en doe gezellig mee.

Zo werkt het

Paula Jap Tjong is gediplomeerd yogalerares en doet de oefeningen online voor. Het enige wat je nodig hebt om mee te kunnen doen is een stevige stoel en een computer, tablet of smartphone met internetverbinding.

Zo doe je mee

1. Meld je aan en laat je e-mailadres achter.
  2. Je krijgt een mail met bevestiging en een link naar de yogales.
  3. Zorg dat je op 20 mei met een stevige stoel klaar zit voor je computer, tablet of telefoon (een eetkamerstoel is het beste om te gebruiken)

Aanmelden

Espria Ledenvereniging werkt nauw samen met: Icare, Evean, Zorggroep Meander, GGZ Drenthe, Icare Jeugdgezondheidszorg, De Trans en Zorgcentrale Noord.