Ledenadviseur staat 24/7 voor je klaar

24 per dag, 7 dagen per week
Als je ons servicecenter belt, krijg je direct een van onze ledenadviseurs aan de telefoon. Zij zijn erop getraind om vragen snel en deskundig te beantwoorden, wat je vraag ook is. In 95% van de gevallen kunnen zij al direct een oplossing bieden. Dit komt onder meer omdat zij tot op postcodeniveau weten wat de mogelijkheden zijn in jouw omgeving. Deze service is gratis voor leden.

Zo kun je de ledenadviseur bereiken

Telefoon: 088 - 383 20 00

E-mail: service@ledenvereniging.nl

Coronalijn

Tijdens de coronacrisis loop je soms tegen vragen aan. Want soms is iets gewoon onduidelijk. Mag je bijvoorbeeld je schoonmaakhulp wel binnenlaten? Is het verstandig om bij je 83-jarige bovenbuurvrouw op bezoek te gaan? Maar je kunt je ook eenzaam voelen nu je vooral thuis zit. En dan wil je je verhaal graag kwijt. Bel onze coronalijn:

24/7 bereikbaar

Service zoals jij dat wilt

Telefoon 24/7

Je kunt onze ledenadviseur altijd bellen. Of het nu binnen of buiten kantooruren is. Of 's avonds, 's nachts of in het weekend. We zijn 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen per week.

Bel: 088 – 383 20 00

Ledenadviseur aan de telefoon

Ledenadviseur op bezoek bij oudere man

Bezoek aan huis

Soms is een persoonlijk gesprek thuis prettiger of handiger dan telefonisch contact. Bijvoorbeeld als je met veel vragen tegelijk zit. Of omdat het fijner is als iemand even met je mee kan kijken. In dat geval kun je vragen om een huisbezoek. Dat is in principe eenmalig en bedoeld om je op weg te helpen.

Meer over huisbezoek ledenadviseur  >>

Ledenconsulent Hilda

Wij helpen graag

"Veel mensen vragen hulp na een medische ingreep of tijdens een zware ziekteperiode. Ook jonge mantelzorgers en senioren die minder mobiel worden en hun woning willen aanpassen bellen voor hulp en advies. Bellers zijn blij dat wij hun direct kunnen doorverwijzen. Ons ledenpakket biedt op veel vragen antwoord."
"Daarnaast weten we welke vrijwilligersorganisaties de juiste hulp bieden, zoals Humanitas. En weten we de weg naar het Wmo-loket of sociale wijkteams te vinden. Via de sociale kaart kunnen we op postcodeniveau geschikte hulp in de buurt vinden."
"Wij helpen mensen graag met het vinden van de juiste hulp, een dankbare taak."

Hilda, ledenadviseur