De ledenadviseur staat voor u klaar

24 per dag, 7 dagen per week
Als u ons servicecenter belt, krijgt u direct een van onze ledenadviseurs aan de telefoon. Zij zijn erop getraind om vragen snel en deskundig te beantwoorden, wat uw vraag ook is. In 95% van de gevallen kunnen zij al direct een oplossing bieden. Dit komt onder meer omdat zij tot op postcodeniveau weten wat de mogelijkheden zijn in uw omgeving. Deze service is gratis voor leden.

Zo kunt u de ledenadviseur bereiken
Telefoon: 088 - 383 20 00
E-mail: service@ledenvereniging.nl

Statistische cijfers

Service zoals u dat wilt

Telefoon 24/7

U kunt onze ledenadviseur altijd bellen. Of het nu binnen of buiten kantooruren is. Of 's avonds, 's nachts of in het weekend. We zijn 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen per week.

Bel: 088 – 383 20 00

Ledenadviseur aan de telefoon

Ledenadviseur op bezoek bij oudere man

Bezoek aan huis

Soms is een persoonlijk gesprek thuis prettiger of handiger dan telefonisch contact. Bijvoorbeeld als u met veel vragen tegelijk zit. Of omdat het fijner is als iemand even met u mee kan kijken. In dat geval kunt u vragen om een huisbezoek. Dat is in principe eenmalig en bedoeld om u op weg te helpen.

Meer over huisbezoek ledenadviseur  >>

Ledenconsulent Hilda

Wij helpen graag

"Veel mensen vragen hulp na een medische ingreep of tijdens een zware ziekteperiode. Ook jonge mantelzorgers en senioren die minder mobiel worden en hun woning willen aanpassen bellen voor hulp en advies. Bellers zijn blij dat wij hun direct kunnen doorverwijzen. Ons ledenpakket biedt op veel vragen antwoord."
"Daarnaast weten we welke vrijwilligersorganisaties de juiste hulp bieden, zoals Humanitas. En weten we de weg naar het Wmo-loket of sociale wijkteams te vinden. Via de sociale kaart kunnen we op postcodeniveau geschikte hulp in de buurt vinden."
"Wij helpen mensen graag met het vinden van de juiste hulp, een dankbare taak."

Hilda, ledenadviseur