Hulpmiddelen kopen en lenen bij Medipoint

Krijg 12,5% korting op jouw aankopen en leen hulpmiddelen gratis
In de zorgwinkels van Medipoint koop je artikelen en hulpmiddelen voor jezelf en jouw gezinsleden standaard met 12,5% ledenkorting. Daarnaast leen je bepaalde loophulpmiddelen, zoals krukken, 13 weken lang gratis.

Wil je binnenkort een aankoop doen in een Medipoint-winkel, zoals een nieuwe rollator, een scootmobiel of sta-opstoel? Maak dan gebruik van de voucher uit de zomerspecial van het Zorghulp Magazine*. Hiermee krijg je als bestaand of nieuw lid eenmalig 10% extra korting, dus in totaal 22,5% ledenkorting!

*Als nieuw lid ontvang je het magazine in de deelnemende Medipoint-winkel

Hulpmiddelen kopen met korting

Als lid van Espria Ledenvereniging krijg je standaard 12,5% korting op jouw aankopen in de zorgwinkels en webshop van Medipoint.

Hulpmiddelen die je bij Medipoint koopt zijn bijvoorbeeld:

• bedverhoger
  • borstkolf
  • hometrainer
  • krukken
  • rolstoel
  • scootmobiel
  • sta-opstoel
  • telefoon met grote toetsen
  • verpleegartikelen
  • verzorgingsartikelen
  • weegschaal

Bekijk het winkeloverzicht voor een zorgwinkel van Medipoint bij jou in de buurt. Heb je een vraag over een hulpmiddel of de winkelvoorraad?

• Bel 088 - 10 20 100 (lokaal tarief). Menukeuze 1, daarna keuze 2 en toets de postcode in voor direct contact met de dichtstbijzijnde thuiszorgwinkel.

Gratis hulpmiddelen lenen

Heb je moeite met lopen of heb je iets gebroken? En zoek je krukken of een rollator? Deze loophulpmiddelen worden niet volledig vanuit de basisverzekering vergoed. Als lid van de ledenvereniging leen je wel gratis 13 weken lang een aantal van deze loophulpmiddelen.

Maximaal 13 weken gratis huur

(normaal tarief € 24,99 voor maximaal 13 aaneengesloten weken)

• Krukken (eiffelkruk, elleboogkruk, onderarmschaalkruk, okselkruk)
  • Looprekken

Eerste 13 weken gratis huur

• Standaard rollator (normaal € 9,99 per week)

Aanvragen

• Een loophulpmiddel leen je bij één van de Medipoint-winkels, via de webshop of telefonisch: 088 102 01 00
  • Houd je zorghulp-pas bij de hand!

Hulpmiddelenkiezer

In de hulpmiddelenkiezer van Medipoint zie je welke hulpmiddelen het best bij jouw zorgsituatie passen. Als je er een operatie aankomt bijvoorbeeld, bij een ziektebeeld of rondom de zwangerschap. Je ziet meteen welke zorghulpmiddelen er zijn voor bepaalde ruimtes in huis en welke mogelijkheden er zijn voor het lenen, huren en kopen van deze hulpmiddelen.

Ledenvoordeel

Voorwaarden

Kopen

Je bent lid van Espria Ledenvereniging. Voor € 23,50 per jaar ben je al lid!
  • Neem je zorghulp-pas mee naar de Medipoint-winkel
  • De 12,5% ledenkorting is niet geldig in combinatie met andere (leden)kortingen, acties of waardebonnen
  • Kijk op de website van Medipoint voor informatie over leveringsvoorwaarden en bezorgkosten bij online bestellingen

Lenen

Je bent lid van Espria Ledenvereniging. Voor € 23,50 per jaar ben je al lid!
  • Neem je zorghulp-pas mee naar de Medipoint-winkel.
  • Gratis uitleen geldt alleen voor het loophulpmiddel zelf.
  • Je mag het loophulpmiddel één keer per kalenderjaar en maximaal 13 aaneengesloten weken lenen (bij medische redenen soms wat langer). Dit geldt voor dezelfde persoon in het huishouden met dezelfde indicatie. Een ander persoon uit hetzelfde huishouden mag ook een hulpmiddel lenen, hierbij gelden dezelfde voorwaarden. Wil je nog een keer gratis een hulpmiddel lenen? Dan kan dat alleen op basis van een andere indicatie.
  • Het ophalen van geleende hulpmiddelen is gratis. Bezorgen kost € 7,50 per rit.
  • Lichtgewicht rollators worden niet vergoed, je kunt deze huren of kopen. Huren van een lichtgewicht rollator kost € 12,50 per week.

• * Voorwaarden voucher 10% extra korting:
    • Uitsluitend voor bestaande leden en nieuwe leden van Espria Ledenvereniging
      • Nieuwe leden ontvangen bij aanmelding van hun lidmaatschap in een deelnemende winkel van Medipoint een Zorghulp Magazine met daarin de uitknipbare voucher
      • Bestaande leden van Espria Ledenvereniging ontvangen de uitknipbare voucher in de zomerspecial van het Zorghulp Magazine van Espria Ledenvereniging
    • Geldt eenmalig per lidmaatschap/huishouden tijdens de actieperiode (maandag 1 juli t/m donderdag 31 oktober 2024)
    • Kortingsvoucher is, bij inlevering in de deelnemende winkels, direct inzetbaar op een aankoop
    • Alleen tijdens de actieperiode inwisselbaar voor 10% extra korting op het koopassortiment in de deelnemende Medipoint-winkels.
    • Uitsluitend van toepassing in de deelnemende Medipoint-winkels:
      • Alkmaar, Purmerend, Zaandam, Assen, Barneveld, Coevorden, Ede, Harderwijk, Hoogeveen, Zwolle, Apeldoorn en Winschoten
    • Niet geldig op aankopen in de Medipoint Webshop, bij Telefonische verkoop en Thuisservice
    • Niet geldig in combinatie met lopende promoties of aanbiedingen, vouchers of kortingscodes
    • Niet geldig met terugwerkende kracht en niet inwisselbaar voor contant geld
    • Extra 10% korting wordt eenmalig verrekend over het totaalbedrag van de aankoop met een maximum aankoopbedrag van € 1.500
      • Voorbeeld 1: op een totaal aankoopbedrag van € 1.000,-
        • 22,5% over € 1.000,- = € 225,- korting
      • Voorbeeld 2: op een totaal aankoopbedrag van € 4.000,-
        • 22,5% over € 1.500,- = € 337,50
        • 12,5% standaard ledenkorting over € 2.500,- (= €4.000 - €1.500) = € 312,50
        • Totale korting: € 337,50 + € 312,50 = € 650,- korting