Negen redenen om iemand anders uw huis schoon te laten maken

Zodat u zelf tijd over houdt voor andere zaken
Twijfelt u of u een schoonmaakster in wilt huren? U bent niet de enige…. die moe is. Die opziet tegen de steeds weer terugkomende taak om het huis te poetsen.

Dit zijn de voordelen

U bent ook niet de enige, die het werk liever door een echte schoonmaakster zou laten doen. Die desondanks twijfelt vanwege de kosten. En die het sowieso lastig vindt om voor zichzelf te verantwoorden geld uit te geven aan iets dat u ook zelf kan doen. Herkent u zich hierin? Onderstaande argumenten helpen u van dit gevoel af:

• Iemand anders uw huis schoon laten maken levert u gemiddeld drie uur per week op.
  • U houdt dus wekelijks drie uur over die u aan andere, belangrijke dingen kunt besteden. Zoals aan het gezin, familie en vrienden of die broodnodige tijd voor uzelf.
  • Reken ook eens uit hoeveel uw eigen tijd kost als u werkt en hoeveel tijd u wekelijks kwijt bent aan het schoonmaken van uw huis. Weegt dat op tegen de kosten van hulp in de huishouding van buitenaf? De ledenvereniging kan huishoudelijke hulp regelen vanaf € 14,- per uur.
  • Een professionele huishoudelijke hulp doet bovendien veel meer dan u zelf in die tijd doet.
  • Daarbij weet deze precies hoe en waarmee zij de verschillende ruimtes en meubels in uw huis goed en hygiënisch schoon krijgt. Inclusief lastige en ‘vergeten’ hoekjes.
  • Kortom, uw huis wordt schoner dan wanneer u het zelf zou doen.
  • Dat extra schone huis zorgt voor minder allergieën en verkoudheden, omdat de stofjes en bacteriën die dit veroorzaken zijn weggehaald.
  • En als binnen alles goed schoon is, vraagt u de hulp gewoon om iets extra’s onder handen te nemen, zoals het balkon of terras.
  • Wat ook typisch is: als u weet dat de schoonmaakster morgen komt, krijgt u vaak de neiging om het huis van tevoren even op te ruimen. Een prettig gevoel voor u en de anderen in het huis én goed voor de schoonmaakster, die nu snel en goed aan het werk kan.

Overtuigd? Regel dan nu die goede schoonmaakster. Dat kan online, via diverse aanbieders, én bij de ledenvereniging.

Meer over