Product van de maand oktober - slimme gordijnen

Makkelijker, veiliger en prettiger je gordijnen openen en sluiten
Of het nu vouwgordijnen of jaloezieën zijn, elk type raambekleding kun je slim maken als je maar de juiste apparatuur hebt. Daarvoor zijn elektrische gordijnrails de perfecte oplossing.

Ontdek de wereld van slimme vouwgordijnen, gordijnrails en jaloezieën! Alle soorten gordijnen die eenvoudig slim gemaakt kunnen worden met de juiste apparatuur. Dat kan gemakkelijk met slimme elektrische gordijnrails, waarbij je op afstand de controle hebt over je gordijnen en zelfs automatisch openen en sluiten kunt instellen.

Met slimme elektrische gordijnen hoef je je nooit meer zorgen te maken over het openen en sluiten ervan. Ze regelen zichzelf op basis van tijd, temperatuur en zelfs lichtinval. Stel bijvoorbeeld in dat de gordijnen automatisch opengaan bij zonsopgang en sluiten bij zonsondergang.

Wil je toch nog wat handmatige controle behouden? Geen probleem! Met slechts één druk op de knop bedien je gemakkelijk de elektrische gordijnrails. En het wordt nog beter: geef een klein rukje aan de gordijnen en de motor doet de rest!

Ontdek de ultieme combinatie van gemak en stijl met onze slimme vouwgordijnen, gordijnrails en jaloezieën. Maak je leven comfortabeler en geniet van de perfecte ambiance in elke kamer.

De voordelen op een rij:

• Zelf je gordijnen openen en sluiten
  • Minder kans op vallen
  • Ook op afstand te gebruiken

Nieuwsgierig geworden?

Wil je slimme gordijnen een keer proberen? Dat kan! Kom langs in het Slimste Huis in Alkmaar en bekijk en probeer het zelf. Of lees meer over Slide slimme gordijnen.