Sleutelkluis

Veilig kastje voor de sleutel voor je hulp
Ben je afhankelijk van thuiszorg, huishoudelijke hulp of een ander soort hulp aan huis? Maar kun je zelf niet zo gemakkelijk de deur opendoen? Dan is de Puck sleutelkluis de ideale oplossing. Dat is een veilig kastje waarin je de sleutel voor je hulp bewaart. Jouw ledenvoordeel: € 50,- korting op sleutelkluis, € 40,- korting op installatie
  • Gepatenteerde code-verdwijn-techniek met 10.000 codecombinaties
  • Te slim en te sterk voor inbrekers
  • SKG** goedgekeurd

Gemak én veiligheid

De Puck sleutelkluis biedt groot gemak. De hulp kan gemakkelijk binnenkomen. Maar het is te sterk en te slim voor inbrekers: door zeer stevig materiaal en geavanceerde veiligheidstechnieken is het kastje niet te kraken. De Puck sleutelkluis is SKG** goedgekeurd en voldoet aan de eisen van het Keurmerk Veilig Wonen van de politie.

Heb je al een certificaat van het Keurmerk Veilig Wonen? Koop dan een kluis die voldoet aan de eisen van het Keurmerk. Anders vervalt je certificaat. Je verzekeraar keert dan mogelijk niet uit bij inbraak.

Ledenvoordeel

• Sleutelkastje Puck keysafe € 129,00 (normaal € 179,00)
  • Installatie € 35,00 (normaal € 75,00), inclusief bezorging
  • Spoedinstallatie € 90,00 (€ 35,00 + € 55,00 extra), inclusief bezorging

Bestel je de sleutelkluis tegelijk met Persoonsalarm Thuis? Dan komt een monteur alles in één keer monteren en betaal je maar € 70,00 installatiekosten (normaal € 125,00)!

• Je bent lid van Espria Ledenvereniging.  Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!
  • Maximaal 1 sleutelkluis per huishouden

Sleutelkluis bestellen

Wil je een sleutelkluis bestellen? Klik op onderstaande knop en vul het bestelformulier in. We vragen je in dit online bestelformulier ook om een machtiging voor het afschrijven van de kosten. Als je ons direct machtigt kunnen we de sleutelkluis sneller bij je plaatsen dan wanneer we een aanvraagformulier met machtiging per post naar je sturen.

Sleutelkluis bestellen

Of bel de ledenadviseur voor advies, 088 - 383 20 00.

Chatten

Chat met onze