Sleutelkluis

Veilig kastje voor de sleutel voor je hulp
Ben je afhankelijk van thuiszorg, huishoudelijke hulp of een ander soort hulp aan huis? Maar kun je zelf niet zo gemakkelijk de deur opendoen? Dan is de Puck sleutelkluis de ideale oplossing. Dat is een veilig kastje waarin je de sleutel voor je hulp bewaart. Jouw ledenvoordeel: € 50,- korting op sleutelkluis, € 30,- korting op installatie
  • Gepatenteerde code-verdwijn-techniek met 10.000 codecombinaties
  • Te slim en te sterk voor inbrekers
  • SKG** goedgekeurd

Corona-update

• Goed nieuws: de monteur van de sleutelkluis kan wel bij jou aan huis komen.
  • De monteur houdt zich bij het bezoek aan de richtlijnen van het RIVM en de overheid.

Gemak én veiligheid

De Puck sleutelkluis biedt groot gemak. De hulp kan gemakkelijk binnenkomen. Maar het is te sterk en te slim voor inbrekers: door zeer stevig materiaal en geavanceerde veiligheidstechnieken is het kastje niet te kraken. De Puck sleutelkluis is SKG** goedgekeurd en voldoet aan de eisen van het Keurmerk Veilig Wonen van de politie.

Heb je al een certificaat van het Keurmerk Veilig Wonen? Koop dan een kluis die voldoet aan de eisen van het Keurmerk. Anders vervalt je certificaat. Je verzekeraar keert dan mogelijk niet uit bij inbraak.

Ledenvoordeel

• Sleutelkastje Puck keysafe € 129,00 (normaal € 179,00)
  • Installatie € 47,00 (normaal € 77,00), gratis bezorging
  • Spoedinstallatie € 124,00 (€ 47,00 + € 77,00 extra), gratis bezorging
  • Installatie door jezelf € 14,95 bezorgkosten

Bestel je de sleutelkluis tegelijk met Persoonsalarm Thuis? Dan komt een monteur alles in één keer monteren en betaal je maar € 70,00 installatiekosten (normaal € 125,00)!

Puck sleutelkluis bestellen?