Sleutelkluis

Ontdek het gemak van een sleutelkluis
Ga je op vakantie en wil je de toegang tot je woning of die van een naaste regelen? Dan is de Puck sleutelkluis een uitkomst! Met de sleutelkluis hoef je je huissleutel niet aan een ander te geven. De oppas van je huis haalt de sleutel met een pincode uit de kluis en stopt het daar bij vertrek weer in.

Uiteraard is de Puck sleutelkluis ook handig als je afhankelijk bent van thuiszorg, huishoudelijke hulp of een ander soort hulp aan huis. Dus kun je om welke reden dan ook je huisdeur (even) niet opendoen? Dan is een sleutelkluis de ideale oplossing.

Puck sleutelkluis

• Voor iedereen en overal
  • Gepatenteerde code-verdwijn-techniek met 10.000 codecombinaties
  • Te slim en te sterk voor inbrekers
  • SKG** goedgekeurd en voldoet aan de eisen van het Keurmerk Veilig Wonen van de politie
  • Gemakkelijk je pincode veranderen

Gemak én veiligheid

De Puck sleutelkluis biedt groot gemak. De hulp kan gemakkelijk binnenkomen. Maar het is te sterk en te slim voor inbrekers: door zeer stevig materiaal en geavanceerde veiligheidstechnieken is het kastje niet te kraken. De Puck sleutelkluis is SKG** goedgekeurd en voldoet aan de eisen van het Keurmerk Veilig Wonen van de politie.

Heb je al een certificaat van het Keurmerk Veilig Wonen? Koop dan een kluis die voldoet aan de eisen van het Keurmerk, zoals de Puck sleutelkluis. Anders vervalt je certificaat. Je verzekeraar keert dan mogelijk niet uit bij inbraak.

Ledenvoordeel (op=op)

• Sleutelkluis Puck € 145,- (normaal € 195,-). Exclusief € 14,95 verzendkosten. Let op! Je moet de sleutelkluis zelf installeren.
  • Puck sleutelkluis inclusief installatie. Je betaalt (met pin) de kosten direct bij de installatie van je kluis.
    € 195,- (normaal € 284,-)

• Je bent lid van Espria Ledenvereniging.  Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!
  • Maximaal 1 sleutelkluis met korting per huishouden
  • Als er sprake is van een mantelzorgsituatie mag je in hetzelfde jaar een extra kluis (dus zonder installatie) kopen incl. genoemde korting. Kies je voor een extra kluis incl. installatie dan krijg je korting en betaal je € 224,- (normaal € 284,-)

Je kan dit product telefonisch aanvragen