Maaltijdservice aan huis

Vriesverse maaltijden thuisbezorgd
Heb je geen tijd, mogelijkheid of zin om te koken? Kies dan voor maaltijdservice aan huis van apetito. Kies uit het uitgebreide assortiment van heerlijke vriesverse maaltijden. Er zijn Hollandse en buitenlandse specialiteiten, soepen en desserts. Ook voor speciale diëten of voedingsgewoonten ben je bij maaltijdbezorger apetito aan het juiste adres. Lekker en verantwoord. Jouw ledenvoordeel: 10% korting en € 12,50 korting op de tweede bestelling.

Hutspot

• Keuze uit ruim 130 maaltijden, voorgerechten en desserts
  • Ook speciale dieetmaaltijden
  • Vriesvers zodat smaak en vitaminen behouden blijven
  • Eenvoudig op te warmen in oven of magnetron
  • Eenvoudig te bestellen, schriftelijk, per telefoon of in de webshop
  • Wekelijks gratis bezorgd
  • Geen verplichtingen

Zo werkt de maaltijdservice

Je bestelt minstens 7 maaltijden tegelijk. Dat kunnen losse maaltijden zijn of een samengestelde dinerdoos van 7 maaltijden. De maaltijden worden door een vaste chauffeur bezorgd die zo nodig helpt met het opbergen van de maaltijden. Je ontvangt de maaltijden vriesvers thuis en bewaart deze in de diepvries. Zodra je een maaltijd wilt eten, gaar je deze in een oven of magnetron.

Assortiment

Op de online menukaart van apetito bekijk je alle maaltijden.

Speciale wensen? Dieet? Er zijn ook speciale maaltijden:

• voor kauw- en/of slikproblemen (gepureerde kleinere porties van ongeveer 275 gram met evenveel voedingswaarde als normale porties)
  • voor een natriumarm dieet
  • voor een glutenvrij dieet
  • voor een melkeiwit- en lactosevrij dieet
  • voor een eivrij dieet
  • halal
  • vegetarisch
  • gepureerd of gemalen

Maaltijdservice aanvragen

Vraag de maaltijdservice aan huis aan en apetito neemt binnen een werkdag telefonisch contact op. Je ontvangt dan een starterspakket. Daarin zitten: een aanmeldformulier, een machtigingsformulier voor automatisch incasso, informatie over het bestellen en een brochure met alle maaltijden. Vervolgens bestel je rechtstreeks bij apetito. Dat kan schriftelijk via het bestelformulier, telefonisch of in de website van apetito.

Welkomstactie

Maak je voor het eerst gebruik van de maaltijdservice? Dan krijg je als welkomstgeschenk € 12,50 korting op de tweede bestelling.

Ledenvoordeel

• 10% korting op het hele assortiment van apetito
  • € 12,50 korting op de tweede bestelling
  • Hoofdmaaltijd naar keuze vanaf € 5,12 (normaal € 5,69)
  • Kleine-portie-maaltijd bij kauw- en/of slikproblemen voor € 6,07 of € 6,29 (normaal € 6,75 en € 6,99)
  • Samengestelde dinerdozen van 7 maaltijden vanaf € 33,00 (normaal € 36,77)

• Je bent lid van de ledenvereniging. Voor € 20,95 per jaar ben je al lid.
  • De levertijd van de bestelling is 1 week.
  • Elke bestelling bedraagt minimaal 7 maaltijden.
  • apetito bezorgt de bestelling eenmaal per week op een vast dagdeel.