Opticien aan huis

Als je zelf niet naar de opticien kunt
Lastig om naar de winkel van de opticien te gaan voor een oogmeting, controle of aanschaf van een nieuwe bril? Geen probleem, de opticien komt graag bij je thuis. Een gratis service van de ledenvereniging, in samenwerking met de Nederlandse Huisopticiens.
  • Gratis huisbezoek met professionele oogmeting
  • 20% korting op monturen, glazen en materiaalkosten
  • 20% korting op materiaalkosten bij reparaties
  • Gratis bijstellen van de bril en uitvoeren van kleine reparaties
  • Gratis overzetzonnebril bij aanschaf van een complete bril (montuur + glazen)

Zo werkt de opticien aan huis

1. De ervaren opticien van de Nederlandse Huisopticiens meet je ogen met professionele apparatuur, gewoon bij je thuis.
  2. Nieuw montuur nodig? Kies op je gemak een mooi montuur uit. De opticien neemt een uitgebreide collectie mee.
  3. Binnen 2 tot 3 weken is de nieuwe bril klaar. Gewoon thuisgebracht.

Opticien aan huis ook voor

• oogdrukmeting
  • controle
  • reparatie
  • nieuwe bril
  • nieuw montuur
  • controle, kleine reparatie of bijstellen van bril
  • hand-, tafel-, of cameraloep of loepbril
  • advies over vergoedingen door de zorgverzekering

Afspraak maken

Vraag de opticien aan huis aan en de opticien belt binnen 3 werkdagen om een afspraak te maken.

Ledenvoordeel

• Gratis huisbezoek met professionele oogmeting
  • 20% korting op monturen, glazen en materiaalkosten
  • 20% korting op materiaalkosten bij reparaties
  • Gratis bijstellen van de bril en uitvoeren van kleine reparaties
  • Gratis overzetzonnebril bij aanschaf van een complete bril (montuur + glazen)
  • 5% korting op een speciaal hulpmiddel zoals een hand-, tafel-, of cameraloep of een loepbril als de zorgverzekering dit niet vergoedt
  • Informatie over vergoedingen door de zorgverzekering

Voorwaarden

• Je bent lid van Espria Ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!
  • De ledenkorting geldig op alle complete brillen (in alle uitvoeringen) en wordt berekend over het goedkoopste artikel.

Loop geen vergoedingen mis vanuit je collectieve zorgverzekering. Met de online Vergoedingencheck zorgverzekering zie je in één oogopslag waar je recht op hebt.