Lid worden van Espria Ledenvereniging

Mantelzorg Web App van TimeSteps 6 maanden gratis

Als lid van Espria Ledenvereniging maak je 6 maanden gratis gebruik van de Mantelzorg Web App

Je bespaart als lid van Espria Ledenvereniging € 61,00 op de Mantelzorg Web App:

• De Mantelzorg Web App van TimeSteps kost (na 30 dagen gratis proberen) € 15,00 per maand, omgerekend € 165,00 voor een jaar, € 82,50 voor een half jaar.
  • Een jaarlidmaatschap van Espria Ledenvereniging is € 22,50.

Slechts € 22,50per jaar
  • 24/7 telefonisch bereikbaar (gratis)
  • Meer dan 65 diensten voor als het thuis (even) niet vanzelf gaat
  • Voordeelshop
  • Leuke en leerzame activiteiten
  • Voor elke fase in het leven of je nu alleen woont, een gezin met jonge kinderen hebt of  met pensioen gaat

Bellen kan ook: 088 - 383 20 00

Waarom Espria Ledenvereniging?

Espria Ledenvereniging helpt je om het beste uit het leven te halen. Of je nu meer comfort wilt of wel wat hulp kunt gebruiken. Maar ook als het even minder gaat. Bij de ledenvereniging zijn we er voor elkaar. Al 310.000 huishoudens doen mee. Meer leden, meer impact!

Hulp bij (omgaan met) dementie

Bij dementie werken de hersenen niet goed meer. Lees hier wat dementie is. Zorg je voor iemand die dement is? Ontdek hulpmiddelen en krijg tips bij het zorgen voor een naaste met dementie.

Ledenadviseurs staan klaar

Onze ervaren ledenadviseurs staan 24/7 telefonisch voor je klaar. Voor antwoord op je vragen, een goed advies of een steuntje in de rug. Zodat jij verder komt.

Ledenvoordeel

En als je iets nodig hebt om verder te komen, zit je goed bij de ledenvereniging. Met je lidmaatschap krijg je namelijk aantrekkelijke korting op tientallen producten en diensten.

Ledenmagazine

Drie keer per jaar ontvang je het ledenmagazine. Boordevol mooie verhalen, nieuws, evenementen, een puzzel en klik en winactie.

Slechts € 22,50 per jaar

Voor € 22,50 per jaar ben je al lid. Iedereen die op je huisadres woont, mag gebruikmaken van hetzelfde lidmaatschap.