UnderWunder

Veilig en zelfverzekerd ondanks urineverlies
Een klein ongelukje tijdens het wandelen, sporten of zelfs uit de auto stappen. Of als u moet lachen. Het kan iedereen overkomen. Toch is het ongemakkelijk. Met ondergoed van UnderWunder zijn die genânte momenten voorgoed voorbij. En het ziet er nog hip en modieus uit ook. Voel u veilig en zelfverzekerd! Uw ledenvoordeel: 20% korting en geen verzendkosten.
  • Vangt urineverlies onzichtbaar op
  • Hip en modieus ondergoed
  • Ook voor mannen en kinderen

Zo werkt UnderWunder

Ondergoed met geheimpje

DamesslipLast van ongewenst urineverlies? Met het ondergoed van UnderWunder vangt u het prima op. Het mooie is: het ziet er niet uit als incontinentie-ondergoed. UnderWunder is hip en modieus ondergoed met een geheimpje. Comfortabel, kwalitatief én voorzien van een uniek, onzichtbaar absorberend kruis.

Veilig en zelfverzekerd

Underwunder is dé oplossing als u zich wilt beschermen tegen de vervelende kwaal van incontinentie. U wilt zich toch ongeremd kunnen bewegen en van het leven genieten? Met UnderWunder voelt u zich veilig en zelfverzekerd, ondanks het urineverlies.

U staat niet alleen

Wist u dat 1 op de 4 vrouwen last van urineverlies heeft, bijvoorbeeld tijdens het sporten, lachen, springen of tillen? Dit heet in de medische wereld ook wel stress-incontinentie. Om dit op te vangen kunt u luiers of wegwerpondergoed gebruiken. Maar dat maakt het probleem alleen maar groter. Daarom dragen veel vrouwen elke dag een inlegkruisje. En dat kan tot ontstekingen leiden. Met UnderWunder is dat probleem uit de wereld!

MannenslipOok voor mannen en kinderen

Mannen kunnen ook last hebben van ongewild urineverlies. Het komt meestal voor bij mannen op leeftijd, wanneer zij zich inspannen of aandrang hebben. Incontinentie komt bij 1 op de 5 mannen voor. Daarom is er ook UnderWunder voor heren.

KinderslipAls een kind zindelijk aan het worden is, is de kans op ongelukjes groot. Het ondergoed van UnderWunder helpt om die op te vangen. Wel zo lekker voor het zelfvertrouwen, als uw kind al naar school gaat. UnderWunder is leverbaar vanaf de maat 86/92.

Body

Zo bestelt u UnderWunder met 20% ledenkorting