UnderWunder Kinderen

Ondergoed met een geheimpje
Heeft je kind last van kleine plasongelukjes gedurende de dag? Het ondergoed van UnderWunder helpt deze opvangen. Te verkrijgen in verschillende modieuze modellen. Zo voelt je kind zich binnen de kortste keren weer zelfverzekerd en comfortabel op school of bij vriendjes.
  • Vangt urineverlies onzichtbaar op
  • Hip en modieus ondergoed
  • Voor een comfortabel en zelfverzekerd gevoel

Oefenen met het plashorloge van Juf Sas

UnderWunder biedt Juf Sas pakket aan waar een goed passend en betrouwbaar horloge in zit om plasroutine te ontwikkelen. In het pakket vind je ook ondergoed. Eventuele plasongelukjes worden onzichtbaar opgevangen en Juf Sas legt op haar leuke eenvoudige manier uit hoe het allemaal werkt met de nieren, de blaas en het plassen. Voor kinderen die in de basis wel zindelijk zijn, maar af en toe plasongelukjes hebben is dit gewoon lekker voordelig.

Zo bestel je het pakket van Juf Sas

1. Klik hieronder op Inloggen
  2. Klik op de knop Bestellen die dan verschijnt
  3. Volg de instructies

*Het plashorloge is ook los te bestellen

Je voordeel als lid van de ledenvereniging

• 20% korting op jouw bestelling bij de webshop van UnderWunder.
  • Kennismakingsaanbod: UnderWunder onderbroek voor maar € 14,95 (1 per adres).
  • Zoek uit, vraag je kortingscode aan en bestel.

Geen verzendkosten

Wist je dat er ook UnderWunder ondergoed is voor volwassenen?

Kennismakingsaanbod

Wil je eerst een UnderWunder onderbroek uitproberen? Dat kan nu super voordelig met ons exclusieve kennismakingsaanbod: bestel een UnderWunder onderbroek voor maar € 14,95 (1 per adres). Zoek uit, vraag je kortingscode aan en bestel.

Zo bestel je UnderWunder met 20% ledenkorting

1. Klik hieronder op Inloggen
  2. Klik op de knop Bestellen die dan verschijnt
  3. Volg de instructies

Of bel de ledenadviseur voor advies, 088 - 383 20 00.

Loop geen vergoedingen mis vanuit je collectieve zorgverzekering. Met de online Vergoedingencheck zorgverzekering zie je in één oogopslag waar je recht op hebt.

Meer hulp bij zindelijkheid

Bij Espria Ledenvereniging profiteer je van meerdere voordelen op het gebied van zindelijkheid.

Bedplassen

Wil je kind af van het bedplassen? Met de plaswekkertraining van Urifoon leert je kind om ‘s nachts op tijd naar de wc te gaan. Zo rust je kind beter uit, heeft het meer zelfvertrouwen, betere schoolprestaties en gaat het met plezier logeren.