Wmo-ondersteuning aangevraagd?

Bereid uw keukentafelgesprek samen met ons voor!

Gratis hulp bij voorbereiding als u lid bent

Heeft u hulp aangevraagd bij uw gemeente vanuit de Wmo (Wet maatschappelijke ondersteuning)? Dan nodigt de gemeente u uit voor een keukentafelgesprek. Het is belangrijk om u goed voor te bereiden. Onze ledenconsulent helpt u hier graag bij. Deze hulp is gratis als u lid bent van onze ledenvereniging. Voor slechts € 20,50 per kalenderjaar bent u al lid en profiteert u van onze vele ledenvoordelen.

Afspraak aanvragen

LET OP Veel mensen vragen een voorbereiding op het keukentafelgesprek aan. Als u nu een afspraak aanvraagt, kan de ledenconsulent begin september bij u komen.

De 4 voordelen van voorbereiding op het keukentafelgesprek

• Advies op maat over uw situatie
  • Goed voorbereid op vragen van de gemeente
  • Meer kans op de hulp die u nodig heeft
  • Gesprek bij u thuis

Waarom moet u zich goed voorbereiden op het keukentafelgesprek?

Tijdens een keukentafelgesprek bespreekt de Wmo-consulent van de gemeente met u wat u nog wel kan en wat niet. Op basis van dit gesprek bepaalt de gemeente welke hulp u vergoed krijgt vanuit de Wmo. Onze ledenconsulent helpt u graag om goed voorbereid te zijn op dit gesprek. Zij bespreekt vooraf met u wat u nodig heeft. En stelt vragen die u van de Wmo-consulent kunt verwachten. Hierdoor heeft u een grotere kans dat u straks krijgt wat u nodig heeft.

Hulp, advies en korting voor slechts € 20,50

Met de ledenvereniging staat u er niet alleen voor. Onze ledenconsulenten zijn 24 uur per dag bereikbaar voor hulp en advies. Lid worden kost u slechts € 20,50 per kalenderjaar. Iedereen die op uw huisadres woont, mag gebruik maken van hetzelfde lidmaatschap.

Direct lid worden en profiteren

Top 5 ledenvoordeel

• 24/7 gratis hulp en advies van onze ledenconsulenten
  • Gratis loophulpmiddelen lenen, zoals krukken
  • Korting op uitjes, cursussen en workshops
  • Gratis voorbereiding op het keukentafelgesprek
  • Korting op huishoudelijke hulp en andere diensten

Meer weten over het keukentafelgesprek?

Onze ledenconsulent Claudia Torn legt uit wat u van het keukentafelgesprek kunt verwachten. En wat u zelf kunt doen om u goed voor te bereiden.