Artrose: wat nu?

Webinar over omgaan met artrose
Pijn in je handen, heupen en knieën? Bang dat het erger wordt? Of misschien weet je niet goed wat je ermee aan moet. Volg ons webinar Artrose: wat nu? In dit webinar legt Ergotherapeut Esther Kukken van Evean uit wat je kunt doen. Stel ook al je vragen en krijg direct antwoord.
  • Tips en informatie van een ergotherapeut
  • Je leert hoe je minder last hebt van artrose
  • Gewoon thuis te volgen op pc, laptop, tablet of smartphone
  • Gratis voor leden en niet-leden

Webinar terugkijken

Kijk hieronder het webinar artrose terug van 28 oktober 2021. Ergotherapeut Esther Kukken vertelt je van alles over artrose en gewrichtsbelasting.

Hierover gaat het webinar

In het webinar Artrose: wat nu? legt ergotherapeut Esther Kukken van Evean uit wat je kunt doen als je artrose hebt. Zij weet wat artrose betekent voor jouw leven en hoe je voorkomt dat klachten toenemen. Je krijgt antwoord op vragen als:

• Wat is artrose?
  • Hoe voorkom je dat meer last krijgt van artrose?
  • Wat kun je zelf doen aan artrose?

Artrose komt veel voor in Nederland. Van ongeveer 1,2 miljoen mensen is bij de huisarts bekend dat ze de aandoening hebben. Twee keer zo veel vrouwen als mannen heeft artrose. Knie-artrose komt het meeste voor, gevolgd door heupartrose.

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet. Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden of eenzaamheid. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen. Maar je komt zelf nooit in beeld. Ook kun je een schuilnaam gebruiken.
Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!).

Ledenvoordeel

• Gratis voor leden en niet-leden