Artrose: wat nu?

Webinar over omgaan met artrose
Last van gewrichtspijn aan heup of knie (artrose)? Bang dat het erger wordt? Misschien weet je niet goed wat je ermee aan moet. Volg ons webinar Artrose: wat nu? In dit webinar legt revalidatie-adviseur Frans Poel uit wat je kunt doen.
  • Artrose: wat nu? -Frans Poel fysiotherapeutTips en informatie van revalidatie-adviseur Frans Poel van Evean
  • Je leert hoe je minder last hebt van artrose
  • Gewoon thuis te volgen op pc, laptop, tablet of smartphone
  • Gratis voor leden en niet-leden

12 november 2020 14.00 uur  Terugkijken

Webinar gemist?

Door een technische fout heeft niet iedereen het webinar kunnen bekijken. Excuses daarvoor. Gelukkig hebben we de video nog zodat je het webinar kunt terugkijken:

Webinar terugkijken

Hierover gaat het webinar

In het webinar Artrose: wat nu? legt revalidatie-adviseur Frans Poel uit wat je kunt doen als je artrose hebt. Zodat je er beter mee kunt leven. Je krijgt antwoord op vragen als:

• Wat is artrose?
  • Hoe voorkom je dat meer last krijgt van artrose?

Artrose komt veel voor in Nederland. Van ongeveer 1,2 miljoen mensen is bij de huisarts bekend dat ze de aandoening hebben. Twee keer zo veel vrouwen als mannen heeft artrose. Knie-artrose komt het meeste voor, gevolgd door heupartrose.

Stel gerust je vraag

Heb je een vraag voor Frans Poel? Stel hem gerust! Je krijgt meteen antwoord.

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet (30 - 45 minuten). Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden of eenzaamheid. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen. Maar je komt zelf nooit in beeld. Ook kun je een schuilnaam gebruiken.
Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!)

Ledenvoordeel

• Gratis voor leden en niet-leden