Artrose: wat nu?

Webinar over omgaan met artrose
Last van gewrichtspijn aan heup of knie (artrose)? Bang dat het erger wordt? Misschien weet je niet goed wat je ermee aan moet. Volg ons webinar Artrose: wat nu? In dit webinar leggen revalidatie-adviseur Frans Poel en hulpmiddelen expert Baukje Warmink uit wat je kunt doen en welke hulpmiddelen kunnen ondersteunen bij artrose.
  • Artrose: wat nu? -Frans Poel fysiotherapeutTips en informatie van revalidatie-adviseur Frans Poel en hulpmiddelen expert van Medipoint, Baukje Warmink
  • Je leert hoe je minder last hebt van artrose
  • Je weet welke hulpmiddelen kunnen ondersteunen
  • Gewoon thuis te volgen op pc, laptop, tablet of smartphone
  • Gratis voor leden en niet-leden

Webinar artrose terugkijken

Het webinar is afgelopen. Kijk hieronder het webinar over artrose van 20 april 2021 terug.

Hierover gaat het webinar

In het webinar Artrose: wat nu? legt revalidatie-adviseur Frans Poel uit wat je kunt doen als je artrose hebt. Baukje Warmink, hulpmiddelen expert van Medipoint, legt uit welke hulpmiddelen er allemaal zijn die kunnen ondersteunen bij artrose. Zodat je er beter mee kunt leven. Je krijgt antwoord op vragen als:

• Wat is artrose?
  • Hoe voorkom je dat meer last krijgt van artrose?
  • Welke hulpmiddelen kunnen mij ondersteunen?

Artrose komt veel voor in Nederland. Van ongeveer 1,2 miljoen mensen is bij de huisarts bekend dat ze de aandoening hebben. Twee keer zo veel vrouwen als mannen heeft artrose. Knie-artrose komt het meeste voor, gevolgd door heupartrose.

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet. Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden of eenzaamheid. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen. Maar je komt zelf nooit in beeld. Ook kun je een schuilnaam gebruiken.
Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!).

Ledenvoordeel

• Gratis voor leden en niet-leden

Espria Ledenvereniging werkt nauw samen met: Icare, Evean, Zorggroep Meander, GGZ Drenthe, Icare Jeugdgezondheidszorg, De Trans en Zorgcentrale Noord.