Je lidmaatschapsgeld terug bij Univé

Als je een collectieve zorgverzekering bij Univé hebt
Heb je via de ledenvereniging een collectieve zorgverzekering afgesloten bij Univé, inclusief het pakket Collectief Aanvullend Goed, Beter of Best? Goed nieuws! Univé betaalt je lidmaatschapsgeld terug! Je regelt het in twee stappen.

Declareer je lidmaatschapsgeld bij Univé

Je regelt je terugbetaling van jouw lidmaatschapsgeld door Univé in twee eenvoudige stappen:

1. Vul het formulier in.
  2. Declareer het formulier bij Univé. Per post: stuur naar Univé Verzekeringen, Afdeling Declaraties, Postbus 25030, 5600 RS, Eindhoven. Digitaal declareer je door het ingevulde formulier als bijlage bij je declaratie te doen via de Univé Zorg App of online via Mijn Univé Zorg.

Je ontvangt binnen 10 werkdagen je vergoeding
Univé stort het lidmaatschapsgeld terug op jouw bankrekening. Heb je je declaratie digitaal ingediend? Dan krijg je het bedrag binnen 6 werkdagen op je rekening. Als je je declaratie per post hebt ingediend, dan ontvang je het bedrag binnen 10 werkdagen.

Vragen over declareren?
Bel dan met de klantenservice van Univé: 072 - 527 7595. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.

• Je bent lid van Espria Ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!
  • Je hebt een van de drie collectieve aanvullende zorgverzekering bij Univé afgesloten: Collectief Aanvullend Goed, Collectief Aanvullend Beter of Collectief Aanvullend Best. (De lidmaatschapsteruggave geldt niet bij de tandartsverzekeringen van Univé).
  • Univé vergoedt één lidmaatschap per persoon per kalenderjaar.
  • Vergoeding van het lidmaatschap Espria Ledenvereniging is alleen mogelijk als je nog geen ander lidmaatschap van een patiëntenvereniging, een ouderen organisatie of een andere (thuiszorg)organisatie bij Univé hebt  ingediend als declaratie.