Alles over collectieve zorgverzekering

Tot 10% korting op de premie en vele extra's. Sluit een collectieve zorgverzekering af via de ledenvereniging.

Collectieve zorgverzekering: zo werkt het

Een collectieve zorgverzekering sluit je af met een groot aantal mensen. Bijvoorbeeld via je werk, sportvereniging, beroepsvereniging of ledenvereniging. Met een collectieve verzekering krijg je korting op je premie en meestal ook op aanvullende verzekeringen. De extra vergoedingen zijn gericht op je persoonlijke situatie. Heb je een partner en/of kinderen? Zij krijgen ook collectieve korting.

Collectieve zorgverzekering bij de ledenvereniging

Als lid van de ledenvereniging kun je gebruikmaken van een collectieve zorgverzekering. De ledenvereniging heeft afspraken gemaakt met 4 grote verzekeraars. Je krijgt tot 5% korting op je basisverzekering. Op het aanvullende pakket kan je korting oplopen tot 10%. En er zijn meer extra’s bij een collectieve zorgverzekering via de ledenverzekering. Zo kun je je lidmaatschapsgeld terug krijgen of heb je recht op extra thuiszorg. Bekijk jouw ledenvoordeel op de zorgverzekering 2020.

Hulp nodig bij je collectieve zorgverzekering?

Wil jij meer weten over een collectieve zorgverzekering via de ledenvereniging? Ben je benieuwd wat het best bij jouw situatie past? Stel je vraag aan onze ledenadviseur. We geven je graag uitleg over de voordelen en de extra vergoedingen. Zo kies je de perfecte collectieve zorgverzekering voor jou.