Aan de slag met uitstelgedrag

Praktische handvatten om je uitstelgedrag aan te pakken
Je hebt een belangrijk project dat over een paar weken af moet zijn, maar je blijft het voor je uitschuiven. De deadline komt steeds dichterbij en dat voelt onprettig, maar toch lukt het je niet om eraan te beginnen. Klinkt dit bekend?

Uitstelgedrag is heel menselijk. Iedereen stelt wel iets uit. Maar waar komt dat uitstelgedrag vandaan?

De nieuwe Mirro-module Concentratie & uitstelgedrag geeft praktische handvatten om je uitstelgedrag aan te pakken. Je krijgt informatie om meer inzicht te krijgen en een praktisch stappenplan om uit de ‘uitstelmodus’ te komen. Ook onderzoek je jouw eigen uitstelgedrag en de oorzaak hiervan. Aan de hand van tips en oefeningen leer je zo je uitstelgedrag aan te pakken en eindelijk écht in actie te komen. Stap voor stap.

De informatie krijg je via korte teksten en video’s en je kunt op je eigen tempo door de module heen.

Ook kun je de onderdelen in jouw eigen volgorde indelen: volg wat voor jou van toepassing is. In het laatste onderdeel kun je jouw voortgang testen.

Direct aan de slag gaan? Je kunt het!

Ledenvoordeel

Als lid doorloop je de zelfhulpmodule Concentratie- en uitstelgedrag gratis.