Pak jij net even te vaak je telefoon erbij?

Nieuwe module van Stichting mirro
Smartphones. Wat zijn ze handig! We hebben ze daarom steeds vaker in onze handen. Steeds langer ook. Hoe vaak pak jij je smartphone op een dag?

Uit onderzoek blijkt dat we gemiddeld maar liefst 65,8 keer per dag onze smartphone pakken! Vaak gebeurt dit zelfs geheel onbewust. Al die keren je telefoon checken, een appje beantwoorden, een spelletje spelen of gewoon ‘browsen’ telt op naar een gemiddelde van maar liefst 2,42 uur per dag die je aan je smartphone kwijt bent.

Die tijd kan beter worden besteed, vind je niet?

Je smartphone de baas!

Stichting mirro heeft in samenwerking met de Universiteit Utrecht een nieuwe module ontwikkeld: Je smartphone de baas! Deze online zelfhulp module is gericht op mensen die ‘te vaak’ of ‘te lang’ op hun schermpje zitten te kijken.

Met deze module krijg je meer zelfinzicht dat jou kan helpen om meer grip te krijgen op je smartphonegebruik. Je krijgt concrete handvaten om (overmatig) smartphonegebruik te onderzoeken, herkennen en aan te pakken.

De module is ingericht met praktische informatie, oefeningen, filmpjes en praktijkvoorbeelden. Ook kun je ervaringen van anderen lezen en leer je meer over de voor- en nadelen van jouw smartphonegebruik.

Word jouw smartphone (weer) de baas en volg de online module, geheel anoniem!

Het is gratis voor leden.

Naar de module

Geef je mening!

Wanneer je de module hebt doorlopen, krijg je de optie om deze te beoordelen. Deze beoordeling wordt enorm op prijs gesteld door Stichting mirro; zo kunnen zij hun producten blijven verbeteren om mensen te helpen (weer) mentaal gezond te worden.