UnderWunder Volwassenen

Comfortabel en zelfverzekerd ondanks urineverlies
Een klein ongelukje tijdens het wandelen, sporten, wanneer je lacht of zelfs bij het uitstappen van de auto? Het kan iedereen overkomen. Toch is het ongemakkelijk. Met ondergoed van UnderWunder zijn die momenten voorgoed voorbij. Hip en modieus ondergoed waarin je je de hele dag comfortabel en zelfverzekerd voelt. Ledenvoordeel: 20% korting en geen verzendkosten.
  • Vangt urineverlies onzichtbaar op
  • Hip en modieus ondergoed
  • Voor zowel mannen als vrouwen

Zo werkt UnderWunder

Ondergoed met geheimpje

DamesslipLast van ongewenst urineverlies? Met het ondergoed van UnderWunder vang je het prima op. Het mooie is: het ziet er niet uit als incontinentie-ondergoed. UnderWunder is hip en modieus ondergoed met een verborgen functie. Comfortabel, kwalitatief én voorzien van een uniek, onzichtbaar absorberend kruis.

Veilig en zelfverzekerd

Underwunder is dé oplossing als je je wilt beschermen tegen de vervelende kwaal van incontinentie. Je wilt je toch ongeremd kunnen bewegen en van het leven genieten? Met UnderWunder voel je je veilig en zelfverzekerd, ondanks het urineverlies.

Jij staat niet alleen

Wist je dat 1 op de 4 vrouwen last van urineverlies heeft, bijvoorbeeld tijdens het sporten, lachen, springen of tillen? Dit heet in dMannenslipe UnderWunder - jongensonderbroek medische wereld ook wel stress-incontinentie. Om dit op te vangen kun je luiers of wegwerpondergoed gebruiken. Maar dat maakt het probleem alleen maar groter. Daarom dragen veel vrouwen elke dag een inlegkruisje. En dat kan tot ontstekingen leiden. Met UnderWunder is dat probleem uit de wereld!

Je voordeel als lid van de ledenvereniging

Wist je dat er ook UnderWunder ondergoed is voor kinderen?

Voorwaarde

• Je bent lid van de ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!

Kennismakingsaanbod

Wil je eerst een UnderWunder onderbroek uitproberen? Dat kan nu supervoordelig met ons exlusieve kennismakingsaanbod: bestel een UnderWunder onderbroek voor maar € 14,95 (1 per adres). Zoek uit, vraag je kortingscode aan en bestel.

Zo bestel je UnderWunder met 20% ledenkorting

1. Klik hieronder op Inloggen
  2. Klik op de knop Bestellen die dan verschijnt
  3. Volg de instructies

Inloggen

Of bel de ledenadviseur voor advies, 088 - 383 20 00.

Loop geen vergoedingen mis vanuit je collectieve zorgverzekering. Met de online Vergoedingencheck zorgverzekering zie je in één oogopslag waar je recht op hebt.