Plaswekkertraining

Zindelijk worden met de plaswekkertraining van Urifoon
Met de plaswekkertraining van Urifoon leert je kind om ‘s nachts op tijd naar de wc te gaan. Zo rust je kind beter uit, heeft het meer zelfvertrouwen, betere schoolprestaties en gaat het met plezier logeren. Met een lidmaatschap bij Espria Ledenvereniging krijg je 50% korting op de plaswekkertraining van Urifoon. Onder deze plaswekkertraining vallen de volgende diensten:
  • Grote keuze uit plaswekkers en onderbroekjes
  • Persoonlijke begeleiding via e-mail en telefoon
  • Ondersteuning van Landelijk Kenniscentrum bedplassen

*90% van gebruikers is binnen 3 maanden zindelijk
Lees hier meer over bedplassen en hoe de plaswekkertraining in zijn werk gaat?

Pakket voor elke slaper

Je kunt kiezen uit drie verschillende plaswekkers: Mickey (voor de normale slaper), Liberty (voor de diepe slaper) of Liberty + trilelement (voor de zeer diepe slaper). Deze zijn verkrijgbaar in drie verschillende pakketten:

• Het Lite pakket
  • Het Plus pakket
  • Het Ultimate pakket

De adviseur van Urifoon overlegt met jou welk pakket het beste bij jouw kind past.

Inhoud pakketten

Lite pakket:

• Draadloze plaswekker en begeleiding
  • Twee sensorbroekjes
  • Stimulerende scorekaarten
  • Deskundige en persoonlijke begeleiding
  • Informatief boekje Juf Sas en de Plasklas (bij kinderen < 10 jaar)

Plus pakket:

Zoals het Lite pakket, met als extra's:

• een extra sensorbroekje (drie in totaal)
  • Ik word de baas van mijn blaas drinkbeker

Ultimate pakket:

Zoals het Plus pakket, met als extra's:

• een extra sensorbroekje (vier in totaal)
  • 1 op 1 coaching

Vergoeding plaswekkertraining

Als lid van Espria Ledenvereniging krijg je altijd 50% korting op de plaswekkertraining van Urifoon. Wanneer je aanvullend verzekerd bent, kun je soms meer vergoed krijgen. De adviseur van Urifoon checkt voor jou of je in aanmerking komt voor extra vergoeding.

Waterdicht beddengoed

Waterdicht beddengoed is een effectieve tijdelijke oplossing wanneer uw kind last heeft van bedplassen. Bekijk hier de mogelijkheden.

Ledenvoordeel 50% korting:

Mickey Lite pakket € 74,95 (normaal € 149,95), Mickey Plus Pakket € 84,95 (normaal € 169,95), Mickey Ultimate pakket incl. 2 sensorbroekjes € 109,95 (normaal € 219,95)

Liberty Lite pakket € 99,95 (normaal € 199,95), Liberty Plus pakket € 109,95 (normaal € 219,95), Liberty Ultimate Pakket € 134,95 (normaal € 269,95)

Liberty + trilelement Lite pakket € 124,95 (normaal € 249,95), Liberty + trilelement Plus pakket € 134,95 (normaal € 269,95), Liberty + trilelement Ultimate pakket € 159,95 (normaal € 319,95)

Gratis verzending

Voorwaarden: Je bent lid van Espria Ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid

Zo vraag je de plaswekkertraining aan

1. Klik hieronder op de knop Inloggen
  2. Log in met je lidnummer of het e-mailadres dat bij ons bekend is
  3. Scroll naar beneden en klik op de knop Aanvragen.
  4. Controleer je gegevens. Klopt alles? Klik op de knop Versturen
  5. Binnen 2 werkdagen neemt de adviseur van Urifoon contact met je op

Direct lid worden

Meld je vandaag nog online aan als lid van Espria Ledenvereniging en profiteer van alle voordelen die we bieden op het gebied van zindelijkheid. Hulp nodig? Onze Ledenadviseurs staan voor je klaar.

Meer hulp bij zindelijkheid

Bij Espria Ledenvereniging profiteer je van meerdere voordelen op het gebied van zindelijkheid.

Zindelijk naar school

Gaat je kind binnenkort naar school en vindt hij/zij het lastig om zijn/haar blaas te controleren of op tijd naar de wc te gaan? Een plashorloge en het ondergoed van UnderWunder zijn oplossingen die ervoor zorgen dat je kind met een gerust gevoel naar school gaat.

Stappenplan zindelijkheid

Toe aan een duidelijk plan van aanpak om je kind zindelijk te maken? Download hier het stappenplan en begin vandaag nog!