Product van de maand mei in het Slimste Huis - Rookmelders

Op tijd gewaarschuwd bij brand
Heb jij al een rookmelder? Zorg dat je gewaarschuwd wordt bij brand en koop ze nu met korting. Per 1 juli zijn ze bovendien in elke huis verplicht.

Brand in huis. Je moet er niet aan denken. Gelukkig kun je zelf veel doen om brand te voorkomen. En als er toch brand uitbreekt dan wil je natuurlijk op tijd gewaarschuwd worden. Je huis kan binnen enkele minuten vol giftige rook staan.  Met een rookmelder is je huis een stuk brandveiliger. Bovendien zijn rookmelders per 1 juli 2022 verplicht in elke woning in Nederland.

Nu 20 % korting

Als lid van Espria Ledenvereniging krijg je tijdelijk 20% korting op een geselecteerd aanbod in de webshop van brandpreventiewinkel.nl. ​​Vul als kortingscode je lidnummer in en de de korting wordt automatisch verrekend. Je vindt je lidnummer op je ledenpas.

Nog geen lid? Voor € 21,50 per jaar ben je al lid. Word nu lid!

De rookmelders van het merk X-Sense

De rookmelders van het merk X-Sense hebben een batterij die 10 jaar meegaat.  Met de meegeleverde SAVS® magnetische montagesets hang je deze rookmelder binnen een paar minuten op, zónder gaten te boren.

Voordelen op een rij

• Makkelijk en snel op te hangen
  • Batterij gaat 10 jaar mee
  • Koppelen mogelijk
  • Handzaam model

Rookmelder past in je hand

Meer weten over brandveiligheid?

• Op 4 mei 2022 organiseren we samen met de brandweer een veiligheidsdag in het Slimste Huis in Alkmaar. Toegang is gratis. Kom langs!
  • Volg op 21 juni om 14.00 uur de webinar ‘Alles over rookmelders’. Meld je aan op Webinar Alles over rookmelders | Espria Ledenvereniging of bel 088 - 383 20 00.
  • Of kom naar het spreekuur van de brandweer in het Slimste Huis in Alkmaar. Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 16.00 uur houdt brandweer Alkmaar spreekuur in het Slimste Huis en kan iedereen daar terecht met vragen over brandveiligheid.