Webinar Alles over rookmelders

De brandweer vertelt waar je op kunt letten
In het live webinar Alles over rookmelders hoor je van brandweervrouw Carry alles over brandveiligheid.

Even voorstellen

Brandweervrouw Carry

"Ik ben Carry Seidel en ik blus al meer dan 20 jaar brandjes. Naast manschap ben ik ook nog chauffeur en bevelvoerder bij de post Beilen. Dit doe ik allemaal vrijwillig. Mijn beroep is medewerker risicobeheersing bij brandweer Drenthe. Dat betekent dat ik alles weet van brand voorkomen, hoe je moet reageren bij brand en ik weet alles over rookmelders. Daarom heeft Espria Ledenvereniging mij gevraagd als deskundige voor het webinar Alles over rookmelders. Ik ga mijn best doen om al je vragen over rookmelders te beantwoorden."

Webinar 'Alles over rookmelders' terugkijken

Het webinar is afgelopen. Kijk hieronder het webinar Alles over rookmelders van 21 juni terug.

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet. Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden of eenzaamheid. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen. Maar je komt zelf nooit in beeld. Ook kun je een schuilnaam gebruiken.
Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!).