Persoonsalarm Overal

Binnen en buiten alarm slaan. Met ledenvoordeel
Ga je er graag op uit voor een wandeling of boodschap? Maar durf je niet zo goed omdat je je onveilig voelt? Persoonsalarmering is dé oplossing: met Persoonsalarm Overal draag je een alarmapparaat waarmee je alarm kunt slaan en om hulp kunt vragen. Waar je ook bent: in huis, op straat, in het bos. Een veilig gevoel!
  • Veilig gevoel dat er snel hulp is als er iets met je aan de hand is. Waar je ook bent.
  • Buitenshuis en thuis direct spreken met jouw naaste of de zorgcentrale
  • Handzaam apparaat: gemakkelijk te dragen en kan aangeven waar je je bevindt.
  • Alle bewegingsvrijheid voor gebruiker: je kunt gaan en staan waar je wilt. Doen wat je leuk vindt. Overal. Met de extra lichtgewicht en waterdichte alarmknop kun je ook thuis onder de douche alarmeren.
  • Gerust gevoel voor naaste of bekende: je houdt op afstand een oogje in het zeil. Minder stress
  • Geen installatie bij jouw thuis
  • Abonnement per maand opzegbaar

Persoonsalarm Overal bestellen

Meer informatie? Papieren bestelformulier?
Bel 088 - 98 00 953 of e-mail pa@zcn.nl

Zo werkt Persoonsalarm Overal

Je draagt een klein alarmapparaat. Als je hulp nodig hebt, druk je op de knop van het alarmapparaat. Daarna kun je via dit apparaatje spreken, net als via een mobiele telefoon. Ook bepaalt het apparaatje jouw positie. Jouw naaste of de zorgcentrale kan op de gekoppelde app of website zien waar je bent, als je daarvoor toestemming hebt gegeven.

Vrijwillig hulpverlener

Als de alarmoproep naar een naaste of bekende gaat: lees hoe diegene je dan het beste helpt.

Stel je je eens voor. Je maakt een wandeling met jouw hond. De rust, de stilte: heerlijk! Ineens ziet jouw hond een kat wegschieten en sprint er vandoor: jij erachteraan. Vroeger dacht je daar misschien twee keer over na. Maar nu hoeft dat niet meer. Je hebt Persoonsalarm Overal, dus je gaat achter jouw hond aan. Omdat je weet dat wat er ook gebeurt, je met één druk op de knop alarm kunt slaan.

Toegang tot jouw woning

Jouw hulpverlener moet snel en gemakkelijk jouw woning kunnen binnenkomen. Maar je kunt waarschijnlijk zelf de deur niet opendoen. Een sleutelkluis biedt uitkomst. Dat is een klein kastje waarin jouw sleutel hangt. Beveiligd met een code. Alleen hulpverleners met de code kunnen jouw huis in.

Kan er een verpleegkundige komen? Dan is een sleutelkluis vaak verplicht.

Kan er alleen een naaste of bekende komen? Dan kun je diegene ook een sleutel van jouw huis geven.

Puck sleutelkluisSleutelkluis met ledenkorting

Puck sleutelkluis met 2-sterren-certificaat van SKG. Met bijna 25% ledenkorting: slechts € 129,- (normaal € 179,-). Bestellen via de ledenvereniging.

Preventief huisbezoek wijkverpleegkundige

De wijkverpleegkundige kan je vertellen over oplossingen die jou kunnen helpen om zelfstandig te blijven wonen. Zoals Persoonsalarm. De wijkverpleegkundige kan inschatten of je in aanmerking komt voor hulp van een verpleegkundige. Je hebt daarvoor namelijk een indicatie nodig. Zij kan die voor je in orde maken. Ook kan zij je vertellen voor welke problemen je alarm kunt slaan en voor welke niet. Jouw zorgverzekering betaalt de kosten van een preventief huisbezoek. Je vraagt een preventief huisbezoek aan bij Zorgcentrale Noord (ZCN):

Kies het abonnement dat bij je past

met zorgcentrale

• Jouw alarmoproep gaat rechtstreeks naar de zorgcentrale. Deze is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. De zorgcentralist schat jouw situatie in en schakelt de hulp in die nodig is: jouw naaste/bekende of professionele hulp.
  • € 14,95 per maand
  • € 50,00 korting op alarmapparaat: € 99,00 (normaal € 149,00)
  • Gratis verzending en activatie (t.w.v. € 24,95)

zonder alarmcentrale

• Jouw alarmoproep gaat rechtstreeks naar de telefoon van de 3 naasten of bekenden die je als hulpverlener hebt opgegeven. Dag en nacht. Je kunt zelf instellen welke naasten of bekenden je wilt waarschuwen. Dit kun je aanpassen wanneer je wilt.
  • € 9,95 per maand
  • € 50,00 korting op alarmapparaat: € 99,00 (normaal € 149,00)
  • Gratis verzending en activatie (t.w.v. € 24,95)

Bestellen

Jouw abonnement gekozen? Met of zonder zorgcentrale? Wil je een preventief huisbezoek van de wijkverpleegkundige? Je regelt het allemaal in één keer bij Zorgcentrale Noord (ZCN):

Persoonsalarm Overal bestellen

Meer informatie? Papieren bestelformulier?
Bel 088 - 98 00 953 of e-mail pa@zcn.nl

Jouw voordeel als lid

• Korting op abonnement, apparatuur en installatiekosten

• Je bent lid van de ledenvereniging. Voor € 21,50 per jaar ben je al lid.
  • Hulp van een verpleegkundige krijg je alleen bij het abonnement Persoonsalarm Overal met zorgcentrale én als je een zorgindicatie hebt. Een zorgindicatie kun je aanvragen bij de wijkverpleegkundige, bijvoorbeeld bij een preventief huisbezoek.
  • De verpleegkundige komt alleen bij je thuis, niet buitenshuis.

Vrijwillig hulpverlener Persoonsalarm

Heeft iemand jou gevraagd om alarmoproepen te ontvangen? Zo help je jouw naaste het beste.

Vragen of klachten?

Heb je verder nog een vraag? Bel of mail dan met Zorgcentrale Noord: 088 - 98 00 953 of pa@zcn.nl.
Heb je een klacht over Persoonsalarm of een medewerker van ZCN? In de klachtenprocedure lees je wat te doen.