Plashorloge - kinderen

12 alarmmomenten per dag
Soms kan het voorkomen dat je kind vergeet om naar de wc te gaan, of het nu door afleiding komt of omdat ze niets willen missen van waar ze op dat moment mee bezig zijn.

Met de speciale horloges van UnderWunder kun je individuele alarmmomenten per dag programmeren. Oftewel een fashionable reminder om naar de wc te gaan. Afhankelijk van het type horloge zijn er wel 12 tijdstippen per dag in te stellen. Het alarm is een heel discreet trilalarm. Zo weet alleen je kind zelf wanneer het alarm af gaat. Werkt het trilalarm niet voor jouw kind? Bij sommige modellen is het ook mogelijk een geluidsalarm in te stellen.

Wetenschappelijk getest

Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat het gebruik van plashorloges een positief effect heeft op het ontwikkelen van een regelmatige plasroutine bij kinderen. Het aanleren van een regelmatige plasroutine kan voor sommige kinderen een uitdaging zijn, omdat ze iets in hun gedrag moeten veranderen. Een plashorloge helpt dit gedrag te veranderen, waardoor kinderen leren om frequent naar de wc te gaan.

Je voordeel als lid van de ledenvereniging

• 20% korting op een plashorloge bij UnderWunder.
Body

Zo bestel je plashorloge met 20% ledenkorting

1. Klik hieronder op Inloggen
  2. Klik op de knop Bestellen die dan verschijnt
  3. Volg de instructies

Of bel de ledenadviseur voor advies, 088 - 383 20 00.

Loop geen vergoedingen mis vanuit je collectieve zorgverzekering. Met de online Vergoedingencheck zorgverzekering zie je in één oogopslag waar je recht op hebt.

Chatten

Chat met onze