Persoonsalarm Thuis

Gerust gevoel. Met ledenvoordeel
Je moet er toch niet aan denken? Je valt ergens in huis en kunt niet opstaan. Je kunt ook niemand roepen. Gelukkig is er persoonsalarmering zoals Persoonsalarm Thuis. Met één druk op de knop sla je alarm. Zodat er snel iemand bij je is om je te helpen, binnen 30 minuten. Een veilig gevoel.
  • Lichtgewicht alarmknop
  • Gemakkelijk te dragen om hals of pols, of op kleding
  • Betrouwbaar: uitstekende verbinding, kwaliteit en bereik
  • Hoe je niet op te laden
  • Waterdicht, kan ook onder de douche
  • Altide zorgt voor hulp
  • Je huurt de apparatuur: alarmknop en ontvanger
  • Abonnement elke maand opzegbaar

Persoonsalarm Thuis bestellen

Meer informatie? Papieren bestelformulier?
Bel 088 - 98 00 953 of e-mail pa@altide.nl

Zo werkt Persoonsalarm Thuis

Je draagt de lichte alarmknop om je hals of pols. Heb je hulp nodig, dan druk je op de knop. De zorgcentrale vraagt jou wat er aan de hand is. Je praat met elkaar. De zorgcentrale schakelt hulp in als dat nodig is. Dat kan een naaste of bekende zijn of een verpleegkundige.

Bij Altide zitten 24/7 ervaren verpleegkundigen klaar om jouw alarmoproep te beantwoorden. Zij kunnen direct inschatten welke hulp je nodig hebt. Belangrijk in situaties waarin elke seconde telt!

Vrijwillig hulpverlener

Als de alarmoproep naar een naaste of bekende gaat: lees hoe diegene je dan het beste helpt.

Toegang tot jouw woning

Jouw hulpverlener moet snel en gemakkelijk jouw woning kunnen binnenkomen. Maar je kunt waarschijnlijk zelf de deur niet opendoen. Een sleutelkluis biedt uitkomst. Dat is een klein kastje waarin jouw sleutel hangt. Beveiligd met een code. Alleen hulpverleners met de code kunnen jouw huis in.

Kan er een verpleegkundige komen? Dan is een sleutelkluis vaak verplicht.

Kan er alleen een naaste of bekende komen? Dan kun je diegene ook een sleutel van uw huis geven.

Puck sleutelkluisSleutelkluis met ledenkorting

Een sleutelkluis bestel je gemakkelijk via de ledenvereniging. Natuurlijk met korting .

Bestel je de sleutelkluis tegelijk met Persoonsalarm Thuis? Dan komt een monteur alles in één keer monteren!

Kies het abonnement dat bij je past

Persoonsalarm Thuis

• € 27,75 per maand
  • Extra alarmknop voor huisgenoot € 7,50 per maand
  • Installatie thuis € 69,00 (niet-leden € 89,00)
  • Combinatieplaatsing persoonsalarm en kluis €103,50 (niet-leden €133,50)
  • Spoedinstallatie € 115,85 (niet-leden €134,00)

Persoonsalarm Plus*)

• € 27,75 per maand
  • Extra alarmknop voor huisgenoot € 7,50 per maand
  • Installatie thuis € 69,00 (niet-leden € 89,00)
  • Spoedinstallatie € 115,85 (niet-leden € 134,00)

*) Indien er geen vaste telefoonlijn aanwezig is

Bestellen

Voor Persoonsalarm Thuis of Plus gekozen? Met hulp van een naaste of een verpleegkundige? Wil je een preventief huisbezoek? Je regelt het allemaal in één keer bij Altide:

Persoonsalarm Thuis bestellen

Meer informatie?
Bel voor advies op maat met de ledenadviseur;
088 - 383 20 00 of stuur een mail naar:
E-mailadres
service@ledenvereniging.nl

Jouw voordeel als lid

Korting op abonnement, apparatuur en installatiekosten

• Je bent lid van de ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid.
  • Hulp van een verpleegkundige krijg je alleen als je een zorgindicatie hebt. Een zorgindicatie kun je aanvragen bij de wijkverpleegkundige, bijvoorbeeld bij een preventief huisbezoek.
  • De verpleegkundige komt alleen bij jouw thuis, niet buitenshuis.

Informatie voor gebruikers

Wanneer sla je alarm?

Storing, wat nu?

Alarmknop kwijt

Nieuw adres doorgeven

Opzeggen

Vrijwillig hulpverlener Persoonsalarm

Heeft iemand je gevraagd om alarmoproepen te ontvangen? Zo help je jouw naaste het beste.

Vragen of klachten?

Heb je verder nog een vraag? Bel of mail dan met Altide: 088 - 98 00 953 of pa@altide.nl.
Heb je een klacht over Persoonsalarm of een medewerker van Altide? In de klachtenprocedure lees je wat je kunt doen.

Loop geen vergoedingen mis vanuit je collectieve zorgverzekering. Met de online Vergoedingencheck zorgverzekering zie je in één oogopslag waar je recht op hebt.