Alles over collectieve zorgverzekering

Hieronder lees je informatie over de huidige verzekeringen.

Collectieve zorgverzekering: zo werkt het

Een collectieve zorgverzekering sluit je af met een groot aantal mensen. Bijvoorbeeld via je werk, sportvereniging, beroepsvereniging of ledenvereniging. Je krijgt tot 10% korting op je aanvullende verzekeringen. En in de collectieve pakketten zit extra dekking. Heb je een partner en/of kinderen? Zij krijgen ook collectieve korting.

Collectieve zorgverzekering bij de ledenvereniging

Neem voor het eind van het jaar de tijd om te checken of je zorgpolis nog goed bij je situatie past. Dat doe je bijvoorbeeld met de Vergoedingencheck.

Hulp nodig bij je collectieve zorgverzekering?

Wil jij meer weten over een collectieve zorgverzekering via de ledenvereniging? Stel je vraag aan onze ledenadviseur. Bellen kan ook: 088 - 383 20 00. We geven je graag uitleg over de voordelen en de extra vergoedingen. Zo kies je de collectieve zorgverzekering die het beste bij jou past.