Waterdicht beddengoed

Ondergoed met een geheimpje
Heeft jouw kind weleens een ongelukje ’s nachts? Of misschien wel structureel last van bedplassen? Voorkom natte bedden met waterdicht beddengoed van Urifoon.

Waterdicht beddengoed van Urifoon

Het gebruik van waterdicht beddengoed, zoals matrasbeschermers, waterdichte dekbedovertrekken en kussenslopen, zijn een enorme hulp bij het voorkomen van natte bedden. Deze producten bieden een waterafstotende barrière die de matras en het beddengoed van jouw kind beschermt tegen vocht en vlekken. Dit scheelt je niet alleen heel veel wasgoed, maar ook een hoop stress en frustratie die vaak gepaard gaat met natte bedden.

• Minder wasgoed
  • Meer gemoedsrust
  • Ook voor volwassenen
Body

Zo bestel je waterdicht beddengoed

Bekijk het assortiment op de webshop van Urifoon. Klaar om te bestellen? Als lid van Espria Ledenvereniging ontvang je een unieke kortingscode, waarmee je 20% korting krijgt op je bestelling. Log in met je account en de code wordt zichtbaar.

Kom je er niet uit met bestellen?  Bel de ledenadviseur voor advies, 088 - 383 20 00.

1. Klik hieronder op Inloggen
  2. Klik op de knop Bestellen die dan verschijnt
  3. Volg de instructies

Je voordeel als lid van de ledenvereniging

• 20% korting op waterdicht beddengoed.

Geen verzendkosten

Loop geen vergoedingen mis vanuit je collectieve zorgverzekering. Met de online Vergoedingencheck zorgverzekering zie je in één oogopslag waar je recht op hebt.