Producten van de maand

Elke maand extra aandacht voor een product
Elke maand zetten we een product in onze etalage. We geven extra aandacht aan een van de producten die je kunt ervaren in het Slimste Huis.

De producten van de maand tot nu

• Augustus Easysteppers
    Easysteppers zijn stevige tussentreden die vastzitten op de trap. Zo blijf je veilig traplopen ondanks pijn of beperkingen.

• Juli Bewegingssensor van Comfortability
    Een bewegingssensor pikt beweging, temperatuur en lichtinval op en kan aan slimme apparaten worden gekoppeld. Zo kun je bijvoorbeeld de verwarming, lampen en zonwering automatisch bedienen. En ben je niet thuis, maar de sensor pikt toch beweging op? Dan kun je een melding ontvangen en alarm laten afgaan.

• Juni Sofiben dekbedovertrek met rits
    Je bed opmaken was nog nooit zo makkelijk. Rits het dekbedovertrek open. Leg het dekbed erin. Rits de het overtrek weer dicht.

• Mei Rookmelders
    Als er brand uitbreekt dan wil je natuurlijk op tijd gewaarschuwd worden. Met een rookmelder is je huis een stuk brandveiliger. Bovendien zijn rookmelders per 1 juli 2022 verplicht in elke woning in Nederland. Tot 1 september koop je als lid van Espria Ledenvereniging rookmelders met 20%korting.

• April Uccello kantelbare waterkoker
    Met de waterkoker van Uccello kun je heet water inschenken zonder te knoeien. Je hoeft dan ook niet bang te zijn dat je je verbrandt. Als je minder kracht hebt in je handen hebt, polsklachten of artrose dan kan het lastig zijn om heet water in te schenken. Een waterkoker die je kunt kantelen helpt je daarbij.

• Maart Slide slimme gordijnen
    De slimme gordijnen van Slide kun je automatisch open en dichtdoen. Het is een systeem waarmee je gordijnen kunt bedienen met je telefoon en met je stem. Je kunt het eenvoudig op een bestaande gordijnrails plaatsen. In het Slimste Huis in Alkmaar kun je ervaren hoe het werkt.