Producten van de maand

Elke maand extra aandacht voor een product
Elke maand zetten we een product in onze etalage. We geven extra aandacht aan een van de producten die je kunt ervaren in het Slimste Huis.

De producten van 2023

• December 2023 - Homey Pro
    De Homey zorgt ervoor dat je in huis diverse slimme apparaten met elkaar kan verbinden.

• November 2023 - Handige openers
    Bekijk de openers die jou een handje kunnen helpen.

• Oktober 2023 - Slimme gordijnen
    Of het nu vouwgordijnen of jaloezieën zijn, elk type raambekleding kun je slim maken als je maar de juiste apparatuur hebt. Daarvoor zijn elektrische gordijnrails de perfecte oplossing.

• September 2023 - Robotstofzuiger
    Maak kennis met de toekomst van schoonmaken - de robotstofzuiger. Deze slimme assistent staat altijd voor je klaar om de vloeren te reinigen. En dit terwijl jij geniet van je vrije tijd.

• Augustus 2023 -  Slimme verlichting
    Slimme lampen, ook wel smart lampen genoemd, zijn lampen met een ingebouwde ontvanger die er voor zorgt dat je de lampen via je telefoon of via een smart home controller kan bedienen.

• Juli 2023 - SOS armband
    Met een SOS armband heb je altijd de voor jou belangrijk persoonlijke (medische) gegevens bij je.

• Juni 2023 - Inclusief service
    Heb je een beperkte handfunctie of kun je maar één hand gebruiken? Dan kan het gebruik van servies zoals een simpel bord erg lastig zijn. Hoe kun je het jezelf makkelijker maken? Hiervoor zijn hulpmiddelen, zoals snijplanken en borden met noppen.

• Mei 2023 - Douche wc - Geberit
    Deze maand extra aandacht voor de douche-wc. Hiermee reinig je jezelf met warm water na gebruik van het toilet, in plaats van met toiletpapier.

• Maart 2023 - Video deurbel
    Door deze moderne deurbel met een camera kun je altijd zien wie er voor je deur staat. Zelfs al je niet in de buurt van jouw deur bent. Was je even niet thuis? Zelfs dan kun je zien wie er voor je deur heeft gestaan.

• Januari 2023 - Nuki Smartlock
    Met de Nuki Smartlock open je je deur met je mobiel. Je hebt geen sleutels meer nodig. Het elektronische deurslot monteer je gemakkelijk aan de binnenkant van de deur. Zonder boren. Met de Nuki kun je ook anderen toegang verlenen tot je huis.

De producten van 2022

• December 2022 - Uitwerpstopcontact
    Moeite om de stekker uit het stopcontact te krijgen? Soms heb je te weinig kracht of pak je de stekker niet (meer) goed vast. Het uitwerpstopcontact is een slimme oplossing. Hierbij gebruik je een hendel om de stekker uit het stopcontact te halen.

• November 2022 - Wake Up Light
    Met de Lenco CRW-4, een wake up light, is de kans klein dat je je nog verslaapt. De wekkerradio wekt je met licht en geluid. Tien minuten voordat je moet opstaan vult de kamer zich langzaam met licht. Je wordt rustig en uitgerust wakker.

• Oktober 2022 - Slimme thermostaat
    Een slimme thermostaat werkt met internet. Je stuurt hem op afstand aan via een app. Zo zet je de verwarming alsnog uit wanneer je van huis bent, mocht je dat vergeten zijn. Dat bespaart natuurlijk meteen!

• September 2022Postvanger
    Met de postvanger hoef je niet meer te bukken om post en folders op te rapen, als je een brievenbus in je voordeur hebt. De post valt door de postvanger niet meer op de grond. Als je huisdieren hebt, is een postvanger ook handig.

• Augustus 2022 - Easysteppers
    Easysteppers zijn stevige tussentreden die vastzitten op de trap. Zo blijf je veilig traplopen ondanks pijn of beperkingen.

• Juli 2022 - Bewegingssensor
    Wanneer je lekker op vakantie bent of een dagje weg, zie je niet wat er bij jou thuis gebeurt. Wil je met een gerust gevoel op pad? Dan kan een slim systeem in huis met bewegingssensor een uitkomst zijn.

• Juni 2022 - Sofiben dekbedovertrek met rits
    Je bed opmaken was nog nooit zo makkelijk. Rits het dekbedovertrek open. Leg het dekbed erin. Rits de het overtrek weer dicht.

• Mei 2022Rookmelders
    Als er brand uitbreekt dan wil je natuurlijk op tijd gewaarschuwd worden. Met een rookmelder is je huis een stuk brandveiliger. Bovendien zijn rookmelders per 1 juli 2022 verplicht in elke woning in Nederland. Tot 1 september koop je als lid van Espria Ledenvereniging rookmelders met 20%korting.

• April 2022 - Uccello kantelbare waterkoker
    Met de waterkoker van Uccello kun je heet water inschenken zonder te knoeien. Je hoeft dan ook niet bang te zijn dat je je verbrandt. Als je minder kracht hebt in je handen hebt, polsklachten of artrose dan kan het lastig zijn om heet water in te schenken. Een waterkoker die je kunt kantelen helpt je daarbij.

• Maart 2022 - Slide slimme gordijnen
    De slimme gordijnen van Slide kun je automatisch open en dichtdoen. Het is een systeem waarmee je gordijnen kunt bedienen met je telefoon en met je stem. Je kunt het eenvoudig op een bestaande gordijnrails plaatsen. In het Slimste Huis in Alkmaar kun je ervaren hoe het werkt.