Hoe regel ik huishoudelijke hulp?

Zo vind je de hulp die het beste bij jou past

Wordt het huishouden je te veel? Samen met de ledenvereniging vind je de hulp die het beste past in jouw leven. Vast of tijdelijk, zonder lange aanvraagprocedures en wachttijden. Je kunt terecht bij betrouwbare, professionele aanbieders. Een kleine of eenmalige klus? Er zijn veel leden die graag een handje helpen. Neem contact met ons op voor alle mogelijkheden.

Persoonlijk advies

Wat heb je precies nodig en is het voor korte of lange tijd? Denk je aan een vrijwilliger uit je omgeving, of aan professionele hulp?

Onze ledenadviseurs vinden met jou de beste oplossing. Ze staan vrijblijvend voor je klaar, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dus ook nu. Bel ze gerust!

Direct bellen

Liever gebeld worden? Vraag een terugbelverzoek aan

Nog geen lid en toch huishoudelijke hulp aanvragen? Geen probleem. We helpen je graag bij de aanvraag van je lidmaatschap.

De mogelijkheden voor huishoudelijke hulp

Kies uit een van onze drie professionele aanbieders (vanaf €13,50 per uur) en vraag zelf huishoudelijke hulp aan.

Heb je binnenkort een keukentafelgesprek, over de hulp die je nodig hebt van de gemeente? Onze ledenadviseur helpt je daarbij.

Hier kun je aan een ander lid vragen jou te helpen in de huishouding bij kleine of eenmalige klussen. Gratis, of tegen een kleine vergoeding.

Kom je er niet uit?
Bel onze ledenadviseur

Vrijblijvend advies op maat?

Wij geven je advies op maat bij alle
vragen over huishoudelijke hulp

Bel onze ledenadviseur 088 - 383 20 00