Hoe regel ik huishoudelijke hulp?

Zo vind je de hulp die je nodig hebt

Samen met de ledenvereniging vind je de hulp die het beste past in jouw leven. Vast of tijdelijk, zonder aanvraagprocedures of lange wachttijden. Er zijn veel leden, die graag een handje helpen! En je kunt ook terecht bij betrouwbare, professionele aanbieders. We zetten hieronder de mogelijkheden voor je op een rijtje.

Persoonlijk advies

Wat heb je precies nodig en is het voor korte of lange tijd? Denk je aan een vrijwilliger uit je omgeving, of aan professionele hulp?

Onze ledenadviseurs vinden met jou de beste oplossing. Ze staan voor je klaar, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dus ook nu. Bel ze gerust!

Direct bellen
met de ledenadviseur

Liever zelf je aanvraag doen voor huishoudelijke hulp?

Kies je oplossing.

Hier kun je aan een ander lid vragen jou te helpen in de huishouding. Gratis, of tegen een kleine vergoeding

Kies uit een van onze drie professionele aanbieders (vanaf €12,50 per uur)

Heb je binnenkort een keukentafelgesprek, over de hulp die je nodig hebt van de gemeente? Onze ledenadviseur helpt je daarbij. Gratis voor leden.

Kom je er niet uit?
Bel onze ledenadviseur

Niet gevonden wat je zocht?

Toch nog een vraag over huishoudelijke hulp?
Wil je persoonlijk advies?

Bel onze ledenadviseur

Ook interessant voor jou

Lekker slapen in een fris, schoon en gezond bed? Laat je matras regelmatig reinigen. Gewoon thuis. Je slaapt dezelfde nacht in je eigen bed.

Heb je geen mogelijkheid om te koken? Kies dan voor maaltijdservice aan huis van Apetito. Kies uit het uitgebreide assortiment.

Lukt het niet om de was te doen? Geef je was- en strijkgoed mee aan Dobbi, de voordeligste stomerij- en wasservice aan huis.