Hulp bij klussen in huis

Heb je klussen in huis die blijven liggen, omdat het niet lukt? Of heb je hulp nodig in het huishouden of bij de boodschappen? Bekijk de voordelen van de ledenvereniging bij klussen in huis.

Klussen in huis: iets voor jou?

Hulp bij klussen in huis: handig of te veel gedoe? Denk bij klussen in huis niet alleen aan lekkende kranen of een schilderklus. Laat bijvoorbeeld het huis schoonmaken, regel je verhuizing of laat je matras reinigenTest of jij een type bent dat gemakkelijk hulp inschakelt bij klussen in huis.

Je huis helemaal schoon

De badkamer poetsen, keuken schoonmaken, ramen lappen en het huis stofzuigen. Dat zijn best zware klussen in huis. Soms zie je ertegenop. Er zijn goede redenen om een schoonmaakster in te huren. Lid van de ledenvereniging? Dan krijg je korting op de schoonmaakservice. Bekijk waarop je let bij het regelen van huishoudelijke hulp.

Klussendienst

De klussendienst is fijn voor verschillende klussen in en om het huis. De klusjesman repareert bijvoorbeeld je kraan, hangt schilderijen en lampen op, maakt je tuin netjes of zet een kast voor je in elkaar. Bekijk de hele lijst met klussen. Lid van de ledenvereniging? Het klusbedrijf komt met korting langs. Je betaalt maar € 23,- per uur en maximaal € 10,- aan reiskostenvergoeding.

Maaltijdservice

Lukt koken ook niet meer? Dan is de maaltijdservice van Vers aan tafel een goed idee. Ben je lid, dan krijg je korting.