Webinars

Online workshops van de ledenvereniging
De ledenvereniging heeft online bijeenkomsten: webinars. Daar kun je gratis aan meedoen. Gewoon thuis op je eigen pc, laptop, tablet of smartphone. Bekijk hieronder het programma.

Deze webinars staan op het programma

bingoOnline bingo

Bingo! Het is tijd voor een leuke en gezellige activiteit. Doe mee met de bingo van de Ledenvereniging.
 Datum: 11 juni, 15 oktober en 10 december
 Tijd:     20.00 uur
 > Meer informatie

vrouw doet yoga op stoelOnline stoelyoga

Webinar over hoe je lichamelijk en geestelijk fit blijft met stoelyoga Met Paula Yap-Tjong, gediplomeerd yogalerares
Datum: 20 en 27 juni
Tijd:      19.00 - 19.30 uur
> Meer informatie

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet. Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden of eenzaamheid. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen. Maar je komt zelf nooit in beeld. Ook kun je een schuilnaam gebruiken.
Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!).

Kijk deze webinars terug