Webinars

Online workshops van de ledenvereniging
Evenementen kunnen soms door de coronamaatregelen niet altijd doorgaan. Daarom houdt de ledenvereniging online bijeenkomsten: webinars. Daar kun je gratis aan meedoen. Gewoon thuis op je eigen pc, laptop, tablet of smartphone. Bekijk hieronder het programma.

Deze webinars staan op het programma

illustratie hoofdOnline college psychologie

In 4 online colleges Psychologie van het dagelijks leven, onderzoeken we waar psychologie in ons leven terug te vinden is en hoe dit ons beïnvloed.
18, 25 mei en 1 en 8 juni 19.00 - 20.00 uur > Meer informatie

vrouw doet yoga op stoelOnline stoelyoga

Webinar over hoe je lichamelijk en geestelijk fit blijft met stoelyoga Met Paula Yap-Tjong, gediplomeerd yogalerares
31 mei, 7, 14 en 21 juni 19.00 - 19.30 uur > Meer informatie

illustratie kunstOnline college kunstgeschiedenis

Altijd al meer willen weten over de betekenis van bepaalde personen en voorwerpen in de kunst? Dan is dit online college oog van de meester, echt iets voor jou.
14, 21, 28 juni en 5 juli 19.00 - 20.00 uur > Meer informatie

Brandweervrouw CarryWebinar alles over rookmelders

Per 1 juli zijn rookmelders in elk huis verplicht. Waar kun je ze het beste plaatsen? En hoeveel heb je er nodig? Brandweervrouw Carry geeft antwoord op al jouw vragen.
21 juni 14.00 uur > Meer informatie

vrouw legt hand op knieArtrose: wat nu?

Webinar over omgaan met artrose. Een deskundige vertelt je alles over gewrichtsbescherming, belasting en belastbaarheid. En je kunt zelf ook vragen stellen!
23 juni 14.00 uur > Meer informatie

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet. Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden of eenzaamheid. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen. Maar je komt zelf nooit in beeld. Ook kun je een schuilnaam gebruiken.
Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!).