Vergroot uw kennissenkring

Hoe legt u nieuwe contacten? Gratis workshop voor leden
3 vrouwen van 3 generaties aan tafel

Aanmelden voor de workshop

Heeft u voldoende mensen om u heen? Kennissen met wie u regelmatig een praatje kunt maken? Of op wie u een beroep kunt doen als u hulp nodig heeft? Op de nieuwe workshop Vergroot uw kennissenkring leert u hoe u nieuwe contacten legt. De workshop wordt gegeven door de ledenvereniging in samenwerking met het Rode Kruis. Gratis voor leden.

Of u nu jong bent of wat ouder, nieuwe contacten leggen vindt bijna iedereen lastig. Terwijl het zo prettig kan zijn om een goede kennissenkring te hebben. Gewoon voor de gezelligheid: een praatje of een kopje koffie op zijn tijd. Maar ook voor de zekerheid dat u op anderen kunt terugvallen. Voor een boodschap bijvoorbeeld, voor hulp als u ziek bent, of om de kinderen van school halen als u laat van uw werk komt.

Inhoud workshop

In 2 bijeenkomsten van 2,5 uur leert u:

• Waarom is het belangrijk om een kennissenkring te hebben?
  • Hoe legt u nieuwe contacten? Hoe vergroot u uw kennissenkring?

U gaat in kleine groepjes aan de slag en oefent ook thuis.

Veilig online kletsen

Wilt u graag online kletsen met andere mensen? Maar wel op een veilige manier, zodat uw privacy niet in gevaar komt? Ga 'tokken'! Als deelnemer aan de workshop Vergroot uw kennissenkring kunt u als eerste gebruik maken van het veilige netwerk TOK. Tokt u mee?

Locaties en tijden

U kunt de workshop volgen op verschillende locaties in het land, 's middags of 's avonds. De middag- en avondworkshop zijn hetzelfde. Alleen is de avondworkshop meer gericht op mensen met een baan.

Uw voordeel als lid

• Gratis voor leden
    • Als eerste leren 'tokken': veilig online kletsen

• U bent lid van de ledenvereniging. Nog geen lid? Meld u nu aan als lid!
    • De workshop gaat door met minimaal 10 deelnemers.
    • Er kunnen maximaal 20 mensen aan de workshop deelnemen.

Meer over